Ratacire morala


Am dat-o de atatea ori in bara
Tot cautand in dragoste concepte,
Erai si dulce si-n acelasi timp vulgara
Eram indragostit si nu-ti gaseam defecte.

In cautarea mea obositoare si jenanta
Nu pricepeam nici cum si nici unde gresesc
De ce iubirea pare-asa teribil de riscanta
Si de ce inca…defecte nu-ti gasesc.

Sunt ratacit prin vise si sperante
Dar tu ma cauti si m-aduci pe drumul bun
Si intr-o lume ce abunda-n arogante
Eu totusi nu-ti gasesc nici un defect comun.

Stau fata-n fata azi prezentul si trecutul
In neant se ratacesc si se izbesc cuvinte
Am tot pacatuit iubind cu sufletul si gandul
Am dat-o-n bara si-am mers inainte…

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “Ratacire morala”

  1. gisellemicle Says:

    Iar ma uimesti cu poeziile tale.🙂
    Ceea ce-mi place este stilul atintezic, daca pot sa-i zic asa🙂, pe care-l folosesti nu doar pentru a impresiona cititorii, ci pentru a-ti exprima sentimentele. Adica nu pot sti daca chiar simti toate aceste chestii, insa dupa cum le descrii au intr-adevar un sens.


  2. […] si citim de cele mai multe ori in literatura expresii precum: “Sublima iubire“, “Iubire nemarginita” si asa mai […]


  3. Viata are sens.Ti-am raspuns la comentariul tau legat de sensul versurilor mele si am spus ca si viata are sensul ei,imi pare rau ca s-a inteles altfel.
    Stii situatia aia,cand avem in fata un obiect dar fiecare il vede dintr-o alta perspectiva? Asa cred eu ca este si cu viata.Noi trebuie sa privim atent si sa-i descoperim sensul.Pentru fiecare viata are alt sens.Fiecare traieste viata in felul lui pentru ca noi oamenii suntem foarte diferiti in gandire.Nu cred ca viata are acelasi sens pentru toti.Tu ma intrebi daca am descoperit sensul vietii…daca eu,de exemplu,as veni si as spune ca sensul vietii e sa cunosti psihologia oamenilor s-ar gasi imediat cineva care sa ma contrazica.Deci raman la ideea ca viata are sens,dar nu e acealsi pentru fiecare dintre noi.

  4. gisellemicle Says:

    Aici sunt de acord cu tine. Din cele spuse de tine anterior am inteles ca viata are un singur sens pentru toti.😀
    Si normal ca nu putem toti oamenii sa vedem la fel o chestie atat de complicata precum e viata.🙂


Lasă un răspuns

