Implinire fragmentata


Cand fericirea ne intra prin membrane
Si respiram iubire…eu ma predau in fata ta.
Nu stii cu cata truda iti mangai obrajii
Sau cat de sincere imi sunt palmele cand te ating.
Dar sper sa simti.Speram sa simti din prima clipa…
Poate uneori te ametesc vorbele mele
Dar invata sa ma citesti si curand nu va mai fi nevoie de cuvinte.
Mi-am recunoscut statutul de visator cu mult timp inainte
Permite-mi sa-ti spun ca mi te-ai prefacut in realitate
Si ca te indur cu narcisism pentru ca ai devenit o parte din mine.
Eu te-am creat.Sau daca nu,eu sigur te-am readus la viata.
Traiai in visul meu,iar zorii zilei te-ar fi ucis,ca si pe celelalte vise…
Nu ! Mi-am zis,pe tine nu te voi pierde.
Toate diminetile galben-bolnave au disparut de cand cu tine…
De cand cu noi…
Teoretic te am doar pe tine,practic am totul.
Candva iti promisesem ca-ti voi arata o lume perfecta
Si acum iata-ne imbratisati si goi,amandoi in fata aceleiasi oglinde sparte…

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “Implinire fragmentata”


  1. E superbă poezia, Andrei! Felicitări!


  2. „Aşa ceva”?! Hmmm…


    • Da,pentru ca e putin mai diferita in raport cu ce am compus anterior.E de asemenea o improvizatie,ea fiind scrisa in cateva minute,spre deosebire de cea anterioara la care am lucrat,cu intrerupere ce-i drept,mai multe zile.Daca rezultatul e pozitiv pentru mine e tot ce conteaza🙂


  3. […] Nu mai stim de ce suntem pasionati, nu ne mai luptam atat de mult pentru visele noastre, ne lasam in bataia vantului si acceptam tot ce  apare in drumul vietii noastre. […]


  4. […] privi in jos, dar nu vom putea vedea nimic. Atunci vom stii ca este momentul sa […]


Lasă un răspuns

