Impozit pe suflet


Nu mai avem ce sa amanetam
Intr-o puzderie de vise inotam
Nu mai avem idei,doar remuscari
Imaginea cu noi cazand pe scari.
Pe scara sociala am tot decazut
Numai singuratatea ne mai tine de urat
Numai o vorba buna putem sa primim
Compasiunea astazi e un gest sublim.
Trecutul nostru plin de nostalgie
Inca ne tine in picioare si ne da tarie
Istoria unui popor noi o scriem din vorbe
Suntem acizi si veninosi asemeni unei cobre;
Imi tin in doze fericirea,locul e secret
Iubire nu am mai pastrat,toata-i la amanet.


Ma amagesc si stiu ca nu se poate
Iubirea-i cea mai scumpa calitate
Nu se mai tine cont de kilograme sau carate
Platim impozitul pe suflet,suferim in rate…


Nu mai avem ce sa amanetam
De regulile noastre ne impiedicam
Nu mai avem deloc pareri,avem doar interese
Alesii „trag” doar pentru ei,de prosti cui sa-i mai pese.
Puterea mea de a ierta a fost demult sfidata
Puterea lor de a fura inca-i nelimitata.
Nu mai se cauta solutii,doar se fac taieri,
Impozite si taxe mai scumpe ca ieri.
Noi viitor nu mai avem,vorbim despre trecut
Iar din durerea noastra unii isi fac scut.
Asta-i rasplata noastra fiindca am votat
Si-am indraznit sa mai traim si dupa.Ce pacat !
Am ochi sa vad,urechi s-aud,dar mi se-nchide gura
Vreau sa va vad in locul meu,sa va mistuie ura
Sa inteleg unde-am gresit,cum mi-am facut pacate
Dar pan-atunci ma duc s-achit taxa pe libertate.

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

19 comentarii pe “Impozit pe suflet”


  1. […] către: Atitudini, Simion, Elisa, Cristian, Link-Ping, Călin, Gabi123, Theodora, Supravieţuitor, Andrei, […]


  2. […] că, la Victor la grădiniţă, ia fiecare vacanţă cât şi când vrea şi pentru că Victor avea nevoie de vacanţă şi pentru că nu are cine sta cu el în această […]


  3. […] de toamnă îmi mângâie privirea, la fel ca mugurii din dimineaţa repetabilă a calendarului bătrân şi consecvent. Dar mă topesc după cireşe coapte, după cuptor şi după aprigul gustar. Sunt fan fidel şi […]

  4. teonegura Says:

    Eu cred ca-ntotdeauna ne va mai ramane ceva de amanetat, e regretabil insa ca vicul asta a devenit uzanta, banalitate, fapt comun. Si trist e ca atunci cand credem ca nu ne-a mai ramas nimic, ne apucam sa ii amanetam pe cei din jur…


  5. […] beton. S-a urcat în mașină, învârtind în mână pachetul de țigări. Îi era atât de dor de ea, cu toate cuvintele ei întortocheate și insinuante, cu tot ce însemna Clara. Dar nu o mai putea […]

  6. Malina Says:

    Stii, eu nu gasesc nimic de comentat la asta… inafara sa te felicit ca poti scrie asa ceva, nu am nimic de adaugat sau reprosat :P!


    • Daca ar fi sa regret ceva cand scriu versuri e ca nu pot sa-mi dau seama cat de reusite sau nu imi ies,si nu vreau sa fiu subiectiv.Am vazut ca nu se inghesuie lumea sa comenteze.Daca postam un clip cu Inna probabil aveam de doua ori mai multe comentarii dar nu-mi sta in fire sa fac asta…
      Sa inteleg oricum ca e de bine comentariul tau.Mersi🙂

      • gisellemicle Says:

        Heh, vezi ca si tie ti-ar fi placut sa ai mai multe comentarii😛
        Nu tre sa postezi clipuri cu Inna, crede-ma.
        Poeziile tale sunt incomparabil mai melodioase si mai frumoase decat o piesa de-a ei.🙂

      • Papadie Says:

        De acord în totalitate cu tine.
        Mă uitam acum ceva vreme la o adunare a scriitorilor şi nu eram decât vreo 4-5 mai tineri,ceilalţi fiind destul de în vârstă…Asta spune multe despre drumul pe care se îndreaptă viitorii „maturi”..


  7. Inna e un artist din lumea muzicala,eu doar „produc” niste vorbe.Fiecare,asa cum am mai spus e liber sa aleaga ce vrea sa citeasca sau sa asculte.Daca 10 milioane de oameni asculta Inna si 500 citesc poezii, probabil asta spune multe despre nivelul intelectual al oamenilor in general.
    Majoritatea articolelor le scriu pentru sufletul meu.Nu castig nici un ban nici daca am 50 sau 1000 de cititori,nici daca am 1 sau 100 de comentarii.De asemenea imi place sa discut numai cu oameni care au cu adevarat ceva de spus.

    • gisellemicle Says:

      Chiar esti atat de pesimist incat sa crezi ca doar 500 citesc poezii? Nu prea imi vine a crede. Si in plus, Inna este ascultata doar de o anumita categorie de varsta. Dar sa nu-i acordam prea multa atentie, pe care n-o merita.
      Si cine a adus vorba de bani? Oare doar la asta se rezuma totul?
      Cat despre ultima replica… inca ma mai gandesc. Este menita sa ma inchida pe mine sau ai spus-o si tu asa pur si simplu?


      • Am spus 500 pentru a reliefa raportul dintre cei care citesc poezii(din placere) si cei care asculta Inna.
        Cine a adus vorba de bani? Hmmm.Eu am adus.Si asta tocmai pentru a-ti arata ca nu am nimic nici de pierdut si nici de castigat daca numarul comentariilor e mai mic sau mai mare.Daca vei citi articolele mele din trecut vei vedea ca cel putin pentru mine nu se rezuma totul numai la bani si nu mi-am schimbat parerea asta nici intre timp.
        Ultima replica nu am spus-o pur si simplu,doar nu vorbesc in plus,numai asa,sa fie.Nu am spus-o nici sa te inchid pe tine.Era vorba de comentarii si am facut referire la cei care lasa comentarii fara vreo legatura cu subiectul si nici ceva care m-ar putea interesa: parere,sfat,idee etc.


  8. @Papadie:Cred ca vor fi mereu si oameni care sa aprecieze arta.Artistii se nasc,nu se fabrica.E trist ca numarul celor care citesc e tot mai mic,iar cei care scriu renunta vazand ca nimeni nu da doi bani pe munca lor.
    Cand ne gandim la viitor ar trebui sa ne gandim si la progresele care ar putea avea loc.Din pacate nici nu se mai pune in discutie,mai ales ca noi regresam cu pasi repezi.

  9. gisellemicle Says:

    Nu cred ca din 10 milioane 500 de oameni 10 mln ar asculta-o pe Inna si restul ar citi poezii.
    Deci credeai ca eu am nevoie de exemple concrete pentru a intelege ca nu ai nimic de pierdut sau de castigat.😀 In fine, am inteles pana la urma ce ai vrut sa spui.🙂
    Aha, am inteles si sensul ultimei replici. Imi pare rau ca am interpretat-o gresit.


    • Imi place sa ma asigur ca cei care ma asculta/citesc inteleg ce vreau sa spun si nu ma sfiesc sa explic, ori de cate ori e nevoie.-macar sa fiu ascultat de atatea ori.
      Cu Inna sunt putin sceptic.Daca ar fi sa calculam ceea ce am spus am avea cam 1 la 20 000 de ascultatori ai ei care citesc poezii.Nu stiu,poate ma insel eu.Dar daca totusi nu ma insel😆 ?

  10. gisellemicle Says:

    Nu prea poti fi ascultat pe blog. Mai degraba citit.😀
    Ma indoiesc ca vreun asscultator de-al ei citeste poezii. Cei 10 mln 500 despre care vorbeam nu erau toti ascultatori de-ai Innei. Ci doar 10 mln.😀 Mda. Cam incurcata afirmatie mi-a iesit. Oricum nu cred ca ea merita atata atentie.🙂


Lasă un răspuns

