Ce poti sa pierzi cand nu mai ai nimic (Loz necastigator)


As pleca,dar n-am unde.M-as ascunde dar stiu ca nu ma va cauta nimeni.La ce bun osteneala? O sa se intunece…

Esecul m-a descumpanit mereu,de asta de fiecare data m-am temut mai mult de o nereusita decat de urmarile ei.Cand toate asteptarile tale se risipesc,atunci nu te mai temi,practic nu-ti mai pasa,nu te mai intereseaza ce se mai poate intampla.Ce poti sa pierzi cand nu mai ai nimic? Nimic!? Mi-am dat seama de un lucru…trist,dar din nefericire adevarat.Abia dupa ce pierdem tot ne dam seama cat de bogati am fost.
Nu conteaza cati bani ai,important e cum ii cheltui.Nu te gandi ca ai multi prieteni,e posibil sa gresesti.Nu renunta sa speri,aminteste-ti ca Dumnezeu este Speranta.Toate au un inceput,nu stiu daca toate au si un sfarsit.Chiar si asa,unde se termina un drum incepe altul.Asfaltul incins iti arde talpile,te descalti…grabesti pasul.As fi putut sa compar orasul cu un cimitir,dar zgomotul masinilor imi demonteaza fiecare teorie.As pleca,dar n-am unde.M-as ascunde dar stiu ca nu ma va cauta nimeni.La ce bun osteneala? O sa se intunece.Noaptea isi imprastie parfumul ei semisferic,inlocuind cupolele,inlocuind lumina,acaparand tot.Ma las prada tacerii,iar tamplele imi sustin azi palmele,si nu invers.Intrebarea m-a urmarit pana spre miezul noptii,ce poti sa pierzi,cand nu mai ai nimic? Eu cred ca acela trebuie sa fie cel mai optimist om.In cel mai rau caz nu mai are nimic de castigat!
Fiecare nereusita ar trebui sa ne invete sa fim mai puternici,dar cunoscand lipsa de solidaritate a marii majoritati imi pierd orice echilibru sufletesc.Din teama de a afla ce e dincolo de mal,ramanem pe „pluta noastra” pe jumatate scufundati in griji,pe jumatate retinuti.Cred ca toti am avut acel impuls de genul: „totul sau nimic,acum sau niciodata,ori eu ori ei” dar in functie de situatie impulsul a disparut mai devreme sau mai tarziu.Suntem lasi.SUNT UN LAS.Nu,nu genul acela de las care se supune majoritatii,eu am avut acea lasitate nebuneasca,ori am fost prieten cu toti,ori impotriva tuturor.Cea mai grea lupta am dus-o cu mine.Daca impotriva altora am castigat,impotriva mea n-am avut nicio sansa.N-am fost nici ipocrit,desi am fost acuzat si de asta…Eu am fost las fata de propriile mele ganduri,mi-am tradat ideile daca se poate spune asa.M-am intrebat de ce vin singure unele raspunsuri si n-am avut curajul sa le accept.Pentru mine singurele adevaruri erau cele pe care le descopeream si le demonstram eu.
N-am putut sa gasesc raspuns la intrebarea de care va spuneam.Am dat in schimb peste inca o intrebare: Noi putem ramane cu amintiri dupa o zi,dar noaptea cu ce ramane…dupa o zi ?



Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

26 comentarii pe “Ce poti sa pierzi cand nu mai ai nimic (Loz necastigator)”

  1. miscellaneous11 Says:

    Cu alte amintiri …🙂

  2. miscellaneous11 Says:

    De ce esti trist, măi ?🙂


    • De multe ori ma plang ca nu am destule amintiri,cate amintiri ar putea sa aiba noaptea😦 ?

      Tristetea incepe sa devina o parte din mine cateodata.Cand n-am motiv de bucurie sunt trist🙂

  3. miscellaneous11 Says:

    Eiiii si tu acuma, depinde de noapte😀
    Daca nu ai motiv de bucurie, ITI GASESTI sau ITI FACI😛

  4. miscellaneous11 Says:

    Eu sper ca vei invata, cu timpul.🙂 „Fabric”, totusi, mi se pare un cuvant prea de plastic pt fericire … eu vorbeam de bucurii .. de cele mici😛 Macar alea🙂

  5. miscellaneous11 Says:

    Aia e mic copil pentru bucuriile mele zilnice😀 Azi m-am superbucurat, de exemplu, ca am baut un milkshake superdelicios de banane facut de mama😀

  6. miscellaneous11 Says:

    Mereu ? Cine-a zis de mereu ?🙂 Crezi ca n-am si eu momentele mele de slabiciune, introspectie, melancolie etc. ? As si avea motive, dar nu le las sa iasa la suprafata, pur si simplu🙂 Mai rabufnesc ele cateodata, ce sa faci, nimeni nu-i perfect😀


    • Stiu ca toata lumea are probleme,dar spuneam ca admir asa,modul cum le faci fata si treci peste ele.
      Sa inteleg ca atunci cand rabufnesti compenseaza cu toate momentele in care ai fost vesela ? Sau cum te manifesti🙂

  7. miscellaneous11 Says:

    De obicei, am doua moduri de a ma manifesta, dintre care unul mai putin „ortodox”:
    1. Daca sunt intr-adevar nervoasa si adun suparare in mine pentru cineva anume ( de ex, anul asta, profa de info – m-a nedreptatit foarte mult, tot timpul ) vin acasa si pur si simplu urlu :)) Daca poti sa intelegi cum e sa urli. O fac in toate felurile ridicand tonul … si mama ma asculta, asa, nebuna cum sunt, in acel moment :))
    2. Ma mai plimb in parc, uneori, in locul meu preferat, si foarte rar mai plang in pat, noaptea, alteori ma intristez pur si simplu, dar ma inveselesc eu inapoi🙂

  8. Nice Says:

    Noaptea ramane cu visele, iar noi oamenii trebuie sa ramanem cu raspunsurile…corecte.

  9. altcersenin Says:

    vad ca „ploua” pe la multi😉 Iar noaptea ar trebui sa vina cu conceperea unor noi vise, planuri de viitor…care ar face noaptea mai putin intunecoasa😉


  10. Toţi avem dezamăgiri şi împliniri. Avem tendinţa de a uia momentele minunate lăsându-le pe celelalte să le umbrească. Povestea cu prietenii este la fel de adevărată ca şi celelalte, dealtfel.

    Pentru mine cuvântul prietenie are substanţă, nu oricine îmi zâmbeşte îmi este neapărat şi prieten.

    Continuăm să trăim frumos şi ar fi bine să avem puterea de a rupe răul de la rădăcină.

    Zile pline de iubire şi frumos!


  11. […] Stefanescu Prieteni din blogosferă care scriu din suflet… pentru minte și spirit!… Andrei; Baricada;  AIM1; AIM2; AIM3; Eufrosin; Bucovina profundă;  Ioan Usca; Ana Usca; Și la vară […]


  12. Chiar daca ai pleca dar n-ai unde, te-ai ascunde, dar la ce bun pentru ca nimeni, spui tu, nu te va cauta, totusi tu singur dai directie buna plutei tale aflata in deriva:
    „.Nu renunta sa speri,aminteste-ti ca Dumnezeu este Speranta!”😛


  13. As spune ca articolul e superb, dar stiu ca cel care l-a scris isi „metaforizeaza” tristetea😦 eu zic sa incerci sa gasesti cateva figuri de stil si pt fericire :> :*

  14. Ela Says:

    Cand nu mai ai nimic de pierdut chiar nu mai conteaza….urasc…detest….dc trebuie sa pierdem tot ca sa ne dam seama cat de bogati am fost? latura umana e dificila…si tu esti dificil…dar cum ai spui si tu dragul meu…“.Nu renunta sa speri,aminteste-ti ca Dumnezeu este Speranta!” ….


    • Ma bucur ca spui asta,ma intristeaza pe cealalta parte gandul ca tot mai multi ajung sa-si puna aceasta intrebare: Ce poti sa pierzi cand nu mai ai nimic ? Probabil intre timp unii au si gasit raspunsul…
      Stiu ca sunt dificil.Mi s-a mai spus,a devenit obisnuinta,totul pana ajungi sa ma cunosti asa cum sunt.

  15. Florina Says:

    Cum poti zambi daca nu iti aduci aminte sa fii zambit vreodata..tristetea este o stare de spirit, si eu trec printr-o astfel de perioada, si inteleg tot ceea ce spui..dar incerc sa nu ma complc si sa iau doar lucrurile bune… dar incercand sa ma „repar” sit cum pierd fenomene esentiale… cum altfel pot face? si in continuare ma macina un sentiment.. si o intrebare de care mi-a fost frica intotdeauna..”ce ar fi fost daca…?” where does all this end?…

  16. suflet ratacit Says:

    imi place mult ma reprezinta


Lasă un răspuns

