Axioma iubirii (Sentimentalism perpendicular)



Te-am complicat si te-am simplificat deopotriva
In timp ce zarul vietii mi-a fost masluit
Tu sa ma ierti pentru a mia oara
Ca mi-am facut din tine infinit…

Te-am prelucrat doar din cuvinte seci
Te-am invatat sa fii a mea pe veci
Iubirea ta-i un element vital
Tu sa ma ierti ca mi-am facut din tine ideal.

Te-am strans in mine si te-am adunat
Te-am omorat si-apoi tot eu te-am inviat
Ti-am oferit tot Paradisul pe Pamant
Tu sa ma ierti ca te-am inchis intr-un cuvant.

Te-am inaltat in strofe,te-am cantat in soapte
Te-am ispitit la mine-n vis in fiecare noapte
Ma torturezi si sa mai scap nu cred ca sunt capabil
Tu sa ma ierti ca te iubesc …interminabil.

Te-am regretat si te-am trait in sute de suspine
Te-am provocat c-un simplu gand sa uiti de tot de tine
Ne apartinem unul altuia,privirea ma tradeaza
Tu sa ma ierti ca te-am inchis in suflet.Evadeaza !

Te-am obosit si te-am plimbat prin ganduri
Te-am idolatrizat si te-am iubit in randuri
M-am implinit in tine si-am vorbit cu luna
Tu sa ma ierti fiindca te voi iubi intotdeauna.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

26 comentarii pe “Axioma iubirii (Sentimentalism perpendicular)”


  1. […] – Atunci fă bine și fii cuminte aici. Să nu iasă nimeni pe ușă într-un sac. A râs amar. Vorbesc […]

  2. altcersenin Says:

    o iubire ce reflecta o multitudine de sentimente contradictorii… un suflet ce se zbate intre a elibera din dragoste, pentru a nu sufoca cu prea multa dragoste?
    oricum; foarte frumos redat…


    • Citind poeziile mele vei descoperi multe lucruri puse in contrast.Asa cum am spus si in versuri,ea are ocazia sa „evadeze” dar cu toate astea „o voi iubi…”
      Mersi de parere.


  3. […] plimbări pe Caleea Lactee – iubirea ca un dans al fluturilor, iubirea cu gust de orhidee. Tu şi eu – o singură vioară, şoptind iubire la tâmpla zorilor, tu şi eu şi o primăvară, uniţi […]

  4. Myriam Says:

    Poezia asta ma face sa ma gandesc la fetele sufocate de iubitii lor.Cu dragostea asta…nu-i bine sa ai nici prea multa dar nici prea putina,dar putini stiu care-i echilibru ideal:)


    • Daca iubesti pe cineva cu adevarat nu-i vei spune niciodata „las-o mai moale”.Chestia e ca oamenii in general nu mai stiu sa iubeasca si atunci cand vad doi tineri care-si declara iubirea privesc totul ca pe ceva iesit din comun.Daca zici tu ca iubirea dauneaza eu m-as risca…oricum ura stiu unde duce,asa ca prea multe nu am de pierdut.

  5. Maria Says:

    Frumoasa poezie! Imi place foarte mult! mi-a produs sentimente pe care le-am dat uitarii sau ma rog, am vrut sa fac asta.


    • Ma bucura foarte tare sa-mi spuna cineva ca traieste niste clipe uitate atunci cand imi citeste versurile.Daca te-au durut imi pare rau,nici mie nu mi-a fost foarte usor sa le scriu.
      Te mai astept !

  6. Iulia Mihai Says:

    Referitor la ce ziceai, buseste-i blogul😀


    • Nu prea am ce sa fac si nu vreau sa intru in „razboi” cu nimeni.Imi voi vedea in continuare de treaba mea si fiecare e liber sa citeasca ce blog doreste.
      Mi-am pus o singura problema: daca scriu un post si apoi vreau sa-l sterg…Oricum,voi fi mai atent la ceea ce scriu,alta optiune nu am.


  7. Errare humanum est, sed perseverare diabolicum.


  8. […] epocale. Amedeo – frumosul meu pisic alb – Foto Cosmin Stefanescu Amedeo – frumosul meu pisic alb – Somn ușor! Foto Cosmin Stefanescu (2) Amedeo – frumosul meu pisic alb – Foto Cosmin Stefanescu (3) Amedeo – frumosul meu pisic alb se odihnește după o zi de alergătură – Foto Cosmin Stefanescu (4) Amedeo – frumosul meu pisic alb – poziții bizare – Foto Cosmin Stefanescu (5) Prietenii mei din blogosferă: Ana Usca; Ioan Usca; Cati Lupașcu; Flavius Obeadă; Smeu Mihai; World of Solitaire; Mirela Pete; Maria Barbu; Băsescul; g1b2i3; Supraviețuitor; Cristian Lisandru; Cristian Dima; Gabriela Elena; Bogdan Epureanu; Elisa Grădina mea de vis; Grădina visată; Natașa;Atitudini; Orry; Theodora; Rusu Gigi; Hobbitu; Griska; Caius; Adele; Link Ping; Andrei Happy day. […]

  9. Alex Says:

    Frumos, îmi place felul tău de a scrie🙂, o să-mi fac un abonament și uneori poate o să mai fur câte ceva de pe aici, desigur, cu permisiunea ta🙂

  10. Cony Says:

    Superbe versuri, desi sunt in antiteza. Mi-au placut mult !


    • „Te-am omorat si-apoi tot eu te-am inviat” probabil aici te referi.Imperfectiunile unei relatii se resimt si la mine in versuri.Neintelegeri pot sa apara,si poate e un pic exagerat spus,dar a existat si un moment de negare din partea mea,in care am vrut sa „ucid” amintirile,iubirea a invins din cate se poate observa.

      Ma bucur de aprecieri.Multumesc🙂


  11. Iubire de artist: infinita, de nedefinit, contradictorie..:)

  12. Grapefruits Says:

    ador poezia asta, e a doua oara cand o citesc. Felicitari!

  13. gisellemicle Says:

    Chiar imi place cum scrii.
    Ai reusit foarte bine sa conturezi antitezele dragostei prin rime extraordinare.
    Desi nu cred ca ar trebui sa-ti ceri iertare ca o iubesti. Nu cred ca cineva poate gresi iubind.🙂 Numai bine😉


    • Am zis si mai sus asta,macar sa fie iubirea singura noastra greseala…
      In ceea ce priveste rimele folosite,mi-a placut intotdeauna sa fiu mai exigent cu mine si sa spun ca mai am de invatat la acest capitol.
      Te mai astept pe aici.Mersi🙂

  14. Papadie Says:

    Îmi place poezia.
    E ceva firesc să faci din iubită/iubit un ideal.Din moment ce o/îl iubeşti,e perfect/perfectă din toate punctele de vedere…

    Referindu’mă la rimă..din câte am observat,poezia modernă oarecum”desfiinţeaza”rima,chestie cu care nu prea sunt de acord,însa fiecare poezie (şi cu rimă şi fără) are farmecul său.


Lasă un răspuns

