Autistul.


A doua recomandare intr-o singura zi…
Nu stiu daca s-a observat pana acum,dar am incercat de fiecare data sa incurajez achizitionarea unor lucruri si nu doar imprumutarea lor.Numai atunci puteti intelege valuarea unui produs.Artistii din lumea muzicala s-au resemnat cu ideea pirateriei,desi buzunarele lor au avut puternic de suferit.
„Autistul – Nu-l mai goniţi pe Brâncuşi” al lui F.Chilian,va fi un proiect unic pana acum pe meleagurile noastre,un album care reflecta si partea sumbra a realitatii,acea parte pe care multi o neaga,putini o recunosc si majoritatea o ignora:lipsa de comunicare.Voiam sa scriu mai demult un articol despre cum omoara Romania talente (n-am renuntat la asta),despre cum sunt privite „geniile” noastre in timpul vietii,dar si despre felul in care noi,ca tara,am lasat sa moara in cel mai mizerabil mod sculptori,pictori,poeti sau actori,recunoscandu-le meritele abia dupa ce au plecat dintre noi.
Am spus ca voi incuraja de fiecare data originalul si nu marfa ieftina,asa ca uite inca un CD pe care eu personal ma voi duce sa-l cumpar.

*

„În primul rând, noi cu noi înşine nu mai comunicăm. De asemenea, noi între noi nu mai comunicăm. Vorbim, strigăm, urlăm, lătrăm, dar de comunicat nu o mai facem de multă vreme. Societatea suferă de un autism social cronic. N-am crezut niciodată în principii mai mult decât în oameni. Pentru mine, după mult timp, «a fi» începe să aibă contur. Nimic nu mai este respirat la imperativ. La vise nu am renunţat niciodată…
După terminarea acestui album, am început să reînvăţ să merg pe jos. Voi ce aveţi de gând să faceţi cu vieţile voastre?”

Florin Chilian

Viata nu-i o curva
Lasa!…
Lasa-i sa-ti cunoasca inima
N-o zidi in piatra..
Lasa!
Lasa viata sa ajunga-n viata ta
Hai, lasa!
Nu fugi de lume
Lasa lumea-n lumea ta
Cu adevarat…
Cu adevarat nu au cum sa-ti ia
nu au ce, nu au cum…


Stiu eu, cateodata
Chiar ajungi sa te saturi, de toate oglinzile lumii,
Cateodata chiar esti…


Stiu eu, cateodata
Chiar ajungi sa te saturi, de toate legile lumii,
Cateodata traiesti…


Stiu eu, cateodata
Chiar ajungi sa te saturi de toate dovezile lumii,
Cateodata chiar vezi…


Stiu eu, cateodata
Chiar ajungi sa te saturi, de toate credintele lumii,
Cateodata chiar crezi…


Stiu eu cateodata
Chiar ajungi sa te saturi de toate necuvintele lumii
Cateodata zidesti…


Stiu eu cateodata
Chiar ajungi sa te saturi de toate minunile lumii
Cateodata zambesti…


Stiu eu cateodata
Chiar ajungi sa te saturi de toate mirarile lumii
Un miracol chiar esti…


Stiu eu cateodata
Chiar ajungi sa te saturi de toate iubirile lumii
Cateodata iubesti!

Explore posts in the same categories: Recomand !

9 comentarii pe “Autistul.”

  1. miscellaneous11 Says:

    Foarte frumos. Ma intreb, insa, daca va ajunge la urechile cui trebuie.🙂
    Iar despre piraterie … as avea mai multe de zis, dar nu acum :)) Poate cand o sa scrii despre asta. Eu am facut-o si am sters apoi postul …


  2. De ce,chiar as vrea sa stiu parerea ta despre piraterie😦

    Nu stiu daca va ajunge la urechile cui trebuie,mai mult ca sigur nu.Eu am scris la mine pe blog,mai mult de atat deocamdata nu pot face.Pana ajung eu ministrul culturii se desfiinteaza ministerul,si asa tara asta aproape ca nu mai are cultura,au ingropat-o manelistii in bani…


  3. Eu merg pe jos 10-15 kilometri aproape zilnic. Este pur şi simplu minunat.

    Cu pirateria este veche poveste…nu va fi finalizată niciodată…nu se vrea…

    Seară faină!


    • Nici oamenii nu au prea multi bani in tara asta de doi lei,altfel sunt sigur ca s-ar fi gasit destule persoane interesate sa cumpere,nu numai un CD cu muzica,dar si carti,pe care dupa ce le-au citit,sa nu fie nevoiti sa le returneze.

      Partea cu mersul pe jos e o initiativa laudabila,placuta si relaxanta.Si eu alerg,nu zilnic,din cand in cand,dar nu 10-15 km,ceva mai putin🙂


  4. Am aflat ca cea mai draga melodie pentru el este
    “Atat de frumoasa”, compusa dupa 15 ani de la prima dragoste de licean🙂

    Mie, in schimb, imi place sa ascult „Zece” si „Chiar daca”.


    • Desi imi plac majoritatea,melodiile astea doua sunt cele mai reusite.Imi permit sa mai enumar aici si piesa „Taxe”,pentru ca am trait si am simtit pe pielea mea fiecare vers.

  5. Cristi Says:

    Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa🙂

    blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :

    titlu : Cure de slabire
    adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

    titlu : Moda in top
    adresa : http://modaintop.blogspot.com/

    Numa bine🙂


  6. Problema noastra este ca nu ne apreciem valorile🙂 ori le ignoram, ori nu le promovam; si de’asta multe fete o admira pe Inna in locul Paulei Seling ( un exemplu)..Vorba ta, nu ne mandrim cu artistii nostri care sunt in viatza, ii jelim de’abia dupa ce mor..


    • Pai da,ma uit la americani cum fac dintr-un „nimic” gen Lady Gaga ditamai artistul,si noi cand avem cate un artist care promite ii gasim nod in papura.
      Eu recunosc,preferintele mele muzicale sunt mai diferite decat ale majoritatii,dar un artist trebuie apreciat dupa cum canta si nu dupa gen.


Lasă un răspuns

