Restante


Am ramas „restantier” cu 2 lepse.Multumiri pentru Roxs si Malina pentru invitatie.Daca a mai ramas cineva cu temele nefacute(cam greu,mereu sunt ultimul) il iertam si il invitam sa raspunda la intrebari…

1. Cat de des te enervezi?

Sunt doar cateva persoane care au reusit performanta asta🙂

2. Cand te enervezi suni pe cineva sa te calmeze?

Muzica e algocalminul meu !

3. Te calmezi repede … sau urlii ca nebunul?

Imi trece mie pana la urma.De urlat eu as zice ca nu,nu stiu,vecinii inca nu s-au plans pana acum de asa ceva😀

4. Ca metoda de a scapa de nervi, bataia este o optiune?

Bataia poate fi o optiune,nu si o alegere pentru mine.Atat.

5. Din cauza nervilor ti s-a intamplat sa pierzi un prieten?

Nervilor lui poate.Din cauza mea nu.Cred ca sunt destul de lucid incat sa nu-mi pierd un prieten din aceasta cauza.

*

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheamă, câţi ani ai?

Andrei.17 ani.Nu sunt nici bun/Nu sunt nici rau…(pentru descriere vezi in dreapta)

2. Ai porecle? Care?

Am mai raspuns la intrebarea asta !!!

3. O melodie tristă, una perfectă şi 3 care îţi plac muuult.

Trista:
Pink – I Don’t Believe You
Perfecta:
Elliott Yamin- Wait for You
3 Ro.
Inna
Taxi  – E timpul sa iubesti
Adela Popescu-Visele noastre
Horia Brenciu-Septembrie,luni
si altele 3…
Eros Ramazzotti Un’altra te
Elton John- I Guess That’s Why they Call it the Blues
Blondie  – Maria

4. Ai animal de casă? Care?

Un cutu-cutu,atat mai am.Pe Ritchie

5. Dacă ai avea un serial TV cum s-ar numi?

La ordinea zilei e luat

Chess board

6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trişa, fără Google!

Stiu ca sunt prost dar cand ma uit in jur parca prind curaj.Ion Creanga. m-a influentat mult

7. Desenul animat preferat din copilărie.

Tom and Jerry

8. Îţi place îngheţata?

Tu ce crezi?

9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?

Nu mi-as schimba numele pentru nimic.E unul dintre lucrurile pe care nu le voi schimba niciodata la mine.Si nici alt nume,pe langa asta nu vreau,de ce sa le dau alternativa altora ?

10. Zi-mi un banc!

Daca nu vei zambi am sa ma simt penibil.Cand ne intalnim iti spun !

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 comentarii pe “Restante”


  1. Aaah, nu pot sa cred ca iti plac si Taxi, si Adela Popescu, si Pink ( superba „I don’t believe you”, ma face sa dau apa la soricei ori de cate ori o ascult😦 ).. 8->
    Si in legatura cu numele tau….ti-am zis eu ceva mai de demult :)) suna prea masculin si are o rezonantza prea mare ca sa iti doresti sa il schimbi, deci e bine ca esti multumit de el😀


    • Pai nu ti-am tis,ramanem la Taxi…
      Adela Popescu nu pot sa spun ca ascult foarte mult,dar melodia aia merita amintita🙂

      Daca aveam alt nume nu mai rima cu happy day si nu mai era ok.Fara nicio jignire fata de alte nume,asta parca ma reprezinta oarecum😕

  2. Ela Says:

    Adela popescu :d….nu o suport….nici ca interpret ,,,nici ca actrita…chiar nu ma asteptam sa-ti placa…:))…ai o bila alba ptr Pink -i don’t beleive you…super tare piesa…ma bucut ca iti place numele tau si nu l-ai schimba…:( in schimb io numekle meu il urasc…:((…P.s pupa-l pe Ritche din partea mea :d…si eu am un cutu, (cam batran ce-i drept) putin mai mic ca tn…:d (din 94′ ….hehe stau cam prost cu matematica stiu :d )


    • De obicei ascult mai mult muzica straina.Adela Popescu nu pot sa spun ca ascult,doar melodia aia imi place si chiar te invit sa o asculti si tu😀
      Aseara nu mi-ai spus nimic de cutu.Probabil are si el purici de la Cherry(sper ca am retinut bine numele)🙂
      La capitolul matematica te inteleg,desi sunt la mate-info am ajuns sa o detest.
      Te pup si te mai astept pe aici,broscuto🙂


Lasă un răspuns

