N-am


Nu mai gasesc niciun raspuns in tine
Mai sus decat e cerul parca-mi esti
Poate ca n-am puterea sa te iert,in fine
Tu sigur n-ai puterea sa iubesti.

Nu mai abunda rataciri in mine
Pe mine insumi stiu ca m-am gasit
Poate ca n-am sa mai iubesc,in fine
Tu insa stiu ca niciodata n-ai iubit.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 comentarii pe “N-am”


  1. „Mai sus decat e cerul parca’mi esti”… buna asta😦 atat de mare poate parea departarea uneori :-<


  2. Am scris poezia asta in 3 minute,promisesem ca urmatoarea nu va avea mai mult de 2 strofe🙂
    Distanta dintre oameni e mare,adevarat,pacat ca nimeni nu indrazneste sa faca „primul pas”.Iar daca totusi cineva il face,e greu sa mearga drept,fara sa se rataceasca la o rascruce de drumuri…

  3. Sabau George Says:

    Mi-e unu imi place poezia ;))


  4. […] ele, insa ce se intampla atunci cand o usa care deschizandu-se, nu-ti ofera ceva diferit, ci doar separa lumea pe care deja o stii de aceeasi […]


Lasă un răspuns

