Am o nelamurire…


Fara vreo legatura cu starea mea de spirit din ultima vreme🙂 tot discutand cu alte persoane,mai ales fetele spun ca isi doresc sa fie intelese si iubite,e normal.Ce nu inteleg e ca aproape toate (90% sa zicem) ajung sa se combine (ce cuvant frumos) cu „diversi” dubiosi …Ma rog,nici asta nu ar fi o problema,nebuloasa mea apare in clipa despartirii celor doi.El incepe sa o neglijeze,ea se prinde,nu de una singura(e prea tuta) ajutata de prietenele ei,care sa mentionam,ii vor intotdeauna „binele”,spuneam ca se prinde ca a trecut pe planul secund si acum se gandeste cum sa o scoata la capat.Pentru o fata conteaza foarte mult sa fie ea cea care da papucii.(Probabil toti trecem prin chestia asta macar o data).Si incepe apoi sa barfeasca vorbeasca peste tot,despre tipul pe care pana acum 2 zile il vedea „cel mai frumos si mai minunat” ratat, sa-i treaca in cont lucruri pe care ea le facea si mai des cu o nonsalanta de nedescris.Urasc ipocrizia.Urasc toate relatiile de o asemenea conjunctura.Nu stiu daca am mai spus-o dar nu am regretat niciodata ca am iubit,am regretat ca nu am fost iubit,asta insa nu m-a determinat sa vorbesc urat despre persoana la care am tinut atata timp.Unii/unele n-au nicio retinere in astfel de situatii,sau poate…n-au iubit niciodata cu adevarat?

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 comentarii pe “Am o nelamurire…”

  1. yuri Says:

    Aşa sunt oamenii…sunt lucruri care nu ar trebui să te mai mire, de fapt, care nu ar trebui să ne mai mire…
    În astfel de situaţii nu a fost niciodată vorba de iubire…de asta poţi fi sigur.


    • Pai tot nu vad rostul unei relatii in care fiecare doar se preface ca se implica,isi mai declara si „iubirea” pe la colturi,sa vada toata lumea, cand de fapt se amagesc unul pe altul…ma intrebam de unde atata superficialitate

  2. Iulia Mihai Says:

    Imi place cum gandesti. Am scris si eu, acum ceva timp un articol despre subiectul asta. Ma bucur sa mai vad adepti ale gandirii🙂


    • Am fost malitios,acum cand am recitit si eu articolul,dar cam asta e parerea mea.Aveam si categoria Ganduri dar am considerat ca gandurile mele sunt deja o realitate.Daca gandesti asa si mai esti si fata pe deasupra,e minunat.Mersi de vizita🙂

  3. Samira Says:

    Dragul meu Andrei, dacă vorbim despre o dragoste a unei puştoaice de 17 ani sau a unui puşti de aceeaşi vârstă eu spun să te opreşti în a te mai chinui cu întrebări la care răspunsul e destul de simplu. Iubim în funţie de vârsta pe care o avem. La 17 ani iubim cu orgoliu, ce spuneai tu despre acea fătucă poate fi explicat prin asta. Tipa l-a plăcut pe băiat , poate chiar l-a şi iubit ( iubirea aceea care vine şi pleacă la fel de repede cum a apărut, specifică vârstei) , dar „ajutată” de prietenele ei a ajuns la concluzia că el nu mai e atât de bun pentru ea şi a întors foaia. De la 21-22 de ani acest orgoliu trece şi de abia atunci începem să învăţăm cum să iubim.

    Cu drag


Lasă un răspuns

