La tarmul tau


Cat mi-as dori sa am o barca
Sa pot salva ce-a mai ramas din mine
Si sa vaslesc pana voi obosi de zile
Si-apoi la tarmul tau sa ma opresc.

Sa impletesc din fericire stele
Cu luna sa ma cert si sa ma-mpac
Sa ma astepti la mal inca o viata
Sa te iubesc,sa te sarut,sa tac.

Marea o sa ne fie martora in toate
Doar marea poate intelege si vedea
Si nu putine au fost clipele in care
A vrut sa ma pastreze numai pentru ea.

Se intrevede tarmul,e la fel ca-n vise
Departe iti zaresc reflexia in ape
Tu ma astepti cu bratele deschise
Fara s-adormi o clipa,fara sa-nchizi din pleoape.

Primeste-ma la tine,sunt prizonier al marii
Intinde-mi doar o mana,voi renunta la toate
Totul vei fi doar tu,restul e dat uitarii
Imbratisati un singur trup vom fi pana la moarte.

Ne mai desparte doar un tarm si timpul ne separa
Eu de departe te admir si te dezleg in taine
Ne contopim intr-un sarut si ne iubim o vara
Iar tu ma lasi,doar din priviri,sa te dezbrac de haine.

Am asteptat cum ti-am mai spus
In universul meu o viata si jumate
Apoi am invatat sa-not pana la tine
Tu cea care transformi dorinta-n realitate.

Nu ne-am vorbim prea mult de ieri
Tu nu-mi ceri niciodata explicatii
„Iubire daca ai…”,atat imi ceri
De ce sa mai ma pierd in declaratii..

Dar uite ce ti-am scris,macar citeste,
Imi face semn ca nu,probabil o s-o doara
Stie ca tot ce scriu e despre ea,zambeste
Si-mi spune hai sa o lasam pe alta seara.

Voiam sa ii arat si in cuvinte
Ce sentimente-i nevoit sufletul sa-mi poarte
Atunci pentru a doua oara mi-a zambit,
Mi-a explicat ca asta nu se poate.

Intr-un amurg timid,spre seara
Am intrebat-o daca isi doreste
Sa facem o plimbare pan’ la rasarit
Doar eu si ea si barca…si marea care ne priveste…

*

Va rog sa scuzati lipsa de verticalitate a strofelor,e-adevarat,mana e cea care scrie,dar sufletul e cel care dicteaza…

Recomand: Mihai Eminescu-Lacul sau daca vreti sa recititi link.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

12 comentarii pe “La tarmul tau”

  1. vlady8 Says:

    La fel de frumos ca pana acum🙂.

  2. miscellaneous11 Says:

    E printre putinele poezii care-mi plac de la tine. Dar imi place😀 ( si admir faptul ca poti compune poezii atat de lungi )


    • Eu admir ca Dumnezeu a creat timpul(din pacate el lucreaza in defavoarea noastra)dar uneori nu stiu cand sa ma opresc…Poezii lungi? N-ai fi spus asta daca nu te plictiseau,voi tine cont,urmatoarea nu va avea mai mult de 2 strofe,parol !
      Nu ma mira ca-i printre putinele care iti plac.Te referi probabil la modul cum abordez temele.Vorbind de felul in care privim lucrurile suntem doua firi complet opuse.Eu ma inec in pesimismul meu in timp ce tu radiezi de optimism.Ar mai fi o varianta…atat de prost sa scriu ?

  3. miscellaneous11 Says:

    Nu, n-am spus-o pentru ca m-a plictisit, a fost un detaliu pe care l-am remarcat, in plus, am folosit verbul „admir” si nu era ironic.🙂 Nu, nu e vorba de modul in care abordezi temele, ci de plasticitatea poeziei, imaginile reflectate in ea si mesajul transmis.🙂 Cine-a zis ca poeziile mai triste nu sunt frumoase ?
    Spre sfarsitul comentariului tau, ai dat-o-n bara rau de tot, nu gandi asta, te rog ;))


  4. Am apucat sa promit,ma voi tine de cuvant.

    Doar mi-a trecut prin gand intrebarea,nu mi-am format parerea asta si nici convingerea ca scriu prost.Incerc sa ma autodepasesc.In clipa de fata nici daca as vrea nu cred ca pot scrie intr-o alta maniera.Iar aici ai dreptate,nu putem clasifica valoarea unor versuri dupa cat de triste sau vesele sunt.Dupa ce ai citit poti spune imi place sau nu.E doar o chestie de gust.Atat.


  5. […] of Solitaire; Gabriela Savitsky; Theodora 0303; Alexandrescu Daniela; Grădina visată; Vise Vs. Realitate; Vladimir Ionaș; Octav Pelin; Călin […]

  6. alunelul Says:

    Cred ca voi citi poezia aceasta in fiecare zi

  7. alunelul Says:

    ai gresit)


Lasă un răspuns

