Povestea noastra


Cu trecutul in gand,cu prezentul in suflet…

Am rasfoit cu grija cartea ce-mi descrie viata
Am aplecat urechea uluit
Si am tacut apoi…Mi-se citea pe fata
Tristetea celui ce-a fost odata fericit.

Din chipul ei de sfanta
Au rasarit azi riduri
Obrajii ei cei rumeni
S-au prefacut in ziduri
Pe care zilnic tandru inca le mai sarut cu-atata dor
Iti mai aduci aminte cand spuneam: cu tine vreau sa mor ?

Copilarii ni se pareau atunci
Tot ce faceam si-mi pare
Ca si acum,dupa ani buni
Iubim cu aceeasi ardoare…
Azi parul tau e nins de timp,vederea mea e slaba
Dar la fel de frumoasa-mi pari.Daca-s mos,tu mi-esti baba.

Copiii nostri-s mari acum
La randul lor copii au ei,
Ne viziteaza cand si cand
Chiar daca stam intr-un bordei,
Caminul nostru-i primitor,parintii sunt un dar maret
Chiar de ne-am chinuit destul,iubirea lor nu are pret.

Azi fara noima insiram
Cuvinte,amintiri,absurditati
O viata dac-ai fi tacut
Te-as fi-nteles mai bine decat toti.
Credeai ca odata cu timpul,ma voi schimba,voi deveni mai rece
Dar te iubesc ca-n prima zi,vezi tu…iubirea nu va trece.

Stai potolit,ne vad copiii,
Vroiai sa te sarut doar pe ascuns
Nu-ntelegeam de ce faci mereu asta
Doar un sarut nu imi era de-ajuns…
Cate idei aveai sa te impui ca mama,nu pot sa uit,imi amintesc si-acum
Copiii aveau 10 ani dar ii faceai sa creada ca inca mai exista  Mos Craciun.

Ma uit cum timpul a trecut
Fara rabdare,fara indulgenta
Dar intre pozele de-atunci si chipul tau de-acum
Iti jur ca nu vad nicio diferenta.
Eu te iubesc si-ti multumesc iubito,  pentru toate clipele care au fost
Viata la multe ne-a supus,dar stii ca-n tine,eu am gasit mereu un adapost.

Sa mai traiesc inca odata,
Inca o data tu mi-ai fi regina,
N-as fi putut concepe viata fara tine
Oriunde-ai fi trait,nu mi-ai fi fost straina.
Uite ca s-a facut tarziu,tu dormi,lumina-i stinsa,iar eu scriu pe bajbaite
Povestea noastra incercam sa o redau,insa cuvintele de suflet mi-au ramas lipite.

Inchid cu grija cartea ce-mi descrie viata
O las, poate doriti sa recititi
Despre iubire si respect,despre speranta
Si despre doi copii ajunsi batrani si fericiti.

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

10 comentarii pe “Povestea noastra”


  1. Povestea noastră, a tuturor, aşa ne dorim să fie viaţa.

    Visăm la marea iubire, o găsim şi nu trebuie decât să o ocrotim astfel se pierde în neant.

    Sperăm să îmbătrănim frumos şi demn de mână cu persoana iubită.

    Lisandru este omul alături de care îmi doresc să trăiesc până va fi să vină ultima clipă.

    Frumoase trăiri exprimate în versuri.

    Ore magice alături de cei dragi!


  2. […] Gata, sunt împăcat cu gândul antipatic că sunt retrograd. Nu mă asezonez cu trend-ul, sunt mult prea…casual, s-ar zice. Nu pup condurul, la fel cum nu […]

  3. Malina Says:

    De fiecare data ma lasi cu gura cascata…
    Poet mai esti :)! Daca mai scrii cateva poezii trebuie sa le publici intr-un volum! Obligatoriu :P!


    • S-ar putea sa-mi reinstalez windows-ul zilele astea,asa ca multe texte,versuri,schite,idei,tot ce mai am prin pc e posibil sa se piarda,nu pot salva chiar tot…
      Am vazut multi tineri care de pe la 15-16 ani se lauda ca scriu o carte.Nu pot sa-mi dau seama daca realizeaza ce si-au propus,dar pentru mine ar insemna foarte mult.Sigur ca imi doresc foarte tare ca versurile mele sa apara,dar diferenta intre mine si altii ar fi dorinta de a ajunge si la sufletul omului,nu doar in biblioteca lui.

      Oricum,am 17 ani,sa speram ca voi trai mai mult ca Eminescu😀


    • O incepusem mai demult si aseara am dat peste ea prin pc.Am schimbat-o complet,de la a doua strofa pana la ultima.Vroiam sa scriu ceva cat mai dragut,simteam nevoia asta,dar chiar nu stiu cat de mult mi-a iesit…
      Cred ca toti ar trebui sa avem o ”carte a vietii” in care se ne pastram memoriile.Cine stie,la batranete cate ne vom mai aminti.Eu amintesc filmul ”The Notebook”,unde Noah ii citea sotiei povestea de dragoste.Imbatranisera acum,iar ea nu-si mai amintea de el.Dar el nu si-a pierdut speranta,si in fiecare zi i-o recitea pana cand si-a reamintit povestea lor.
      Nu stiu daca are mare legatura cu versurile mele,dar e un film bun pe care il recomand.

      Ma bucur ca ti-au placut gandurile mele !

  4. Malina Says:

    salveaza tot :)!


  5. Doamne, cred ca am spus’o de mii de ori, dar nu ma dor mainile s’o mai tastez inca o data: ador batraneii care dupa nu stiu cati ani de casatorie, inca se mai plimba de mana, chiar si pana la piatza..:) asta DA iubire !!! 8->

  6. alunelul Says:

    trist..romantic….e ca in vis


Lasă un răspuns

