Prima zi de vara-Un esec total


Sunt un copil.Asta imi spune mereu mama.Credeam ca la 17 ani nimeni nu ma va mai considera un ”ţânc”…iluzii😦
1 Iunie a trecut,a trecut si prima zi de vara.Nu cred ca a fost nici pe departe asa cum isi dorea orice copil.Imi imaginam altfel ziua asta.Chiar ma gandeam azi (ieri) ca sunt singurul vinovat de tot ce s-a intamplat.Mereu cand imi fac planuri,sperante…apare ceva,se intampla ceva.Deci dragilor,eu v-am stricat ziua la toti ! Va rog sa ma iertati…

Imi place ploaia,cateodata mai mult decat soarele,dar stiti si voi,ce e prea mult strica.Nu mai vreau ploaie multa vreme de-acum.O luna,doua…o vara.Bine,fie.Poate doar mici ploi de vara.Atat.Ura mea vizavi de umbrele creste pe zi ce trece si o consider tot mai intemeiata(nu ma astept sa fiu inteles in privinta asta).Soselele erau pline de lacrimi.In timp ce fugeam spre casa am ridicat fata spre cer incercand sa inteleg plansetul norilor.Sufletul meu a strigat de atatea ori spre cer incat a ragusit.Norii nu-mi raspund niciodata.Rareori se intampla sa faca mici gesturi,miscandu-se si in dansul lor luand diferite forme.In mintea mea de copil indraznisem sa le cer odata sa-mi deseneze chipul fetei pe care o iubeam.Nu s-a intamplat asa,dar am reusit sa remarc pe cer o figura asemanatoare unui om cu un aer imbufnat.De atunci ”relatia” mea cu norii nu a mai fost una de prietenie,dar inca mai sper la o simbolica impacare.

Nu avem nicio putere sa-i oprim,putem doar sa stam si sa-i consolam cu gandurile noastre.Daca as sti ca cineva se ineaca in lacrimile mele nu as mai plange niciodata.Norii nu au inteles asta pana acum  si continua sa ne inunde cu plansetul lor…

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 comentarii pe “Prima zi de vara-Un esec total”


  1. Ei şi ce? Rămâi copil, cât poţi de mult. Numai că tu, Andrei, nu mai eşti chiar un copil. Şi nu pentru că ai 17 ani, ci pentru că… gândeşti cum gândeşti. Nu te supăra pe mama ta. Este reconfortant pentru ea să creadă că încă mai eşti un copil. Probabil va spune asta şi când vei avea 40 de ani. Este modul ei de a „câştiga”, cumva, lupta cu timpul.
    Ai grijă de tine, Andrei şi nu uita că, dacă tu crezi că te pot ajuta cu ceva, e suficient doar să-mi spui. Ştii unde mă găseşti.😉

  2. roxs Says:

    Stii ce?Si eu ma consider copil,desi poate gandesc prea matur.Dar mi-am dat seama ca doar simple gesturi….uitatul la desene,jocuri etc nu te face mai copil,doar iti da senzatia.Chiar daca unii spun ca nu mai suntem copii,gresesc.Pentru ca noi chiar suntem,dar nu aratam,poate din cauza varstei si a celora din jur.Deci…Andrei copilu’.:”>

  3. yuri Says:

    Copilul lui mama vei rămâne mereu🙂 Cu toţii suntem copiii lu’ mama, indiferent de vârsta pe care o avem. Nu e un lucru rău să avem momentele noastre de copilărie…copilul din nou ne ajută de multe ori…

  4. teonegura Says:

    Salutare, ma bucur ca am ajusn pe aici, scrii bine si pe gustul meu, o sa mai revin. Eu cand sa ma impac cu norii, iar ma bantuie prea insistent…

  5. Malina Says:

    De abia astept sa am 17 ani…:)!


  6. Lasa ca la 17 e bine, la 18 e cam nasol :)) pentru ca la inceput, ai majorat si incepi sa prinzi gustul libertatii, treci prin viatza cu 100 de km pe ora…dar dupa cateva luni, incepi sa iti dai seama ca tocmai pentru ca ai 18 ani, trebuie sa incepi sa respecti anumite reguli de „circulatie” si sa ai grija cum conduci, sa stii cum sa iei curbele, cand sa accelerezi si cand sa te opresti…pentru ca nu se stie cand poti faci vreun accident..:-<

  7. alunelul Says:

    peste 9 zile implinesc 19 ani si sunt …mai copil ca copilul😀 si ma bucura faptul ca pot pastra aceasta


Lasă un răspuns

