Pentru sugestii si reclamatii…


Alaturi de Saptamana Financiara (apare lunea) veti primi alaturi de ultimul numar si o carte.Mi-am permis sa scriu despre asta pentru ca am cumparat-o doar din curiozitate,imediat dupa ce am vazut reclama si fara sa-mi dai seama am citit deja cam jumatate din ea.Cartea se numeste 111 Teorii ale conspiratiei.O sa gasiti tot atatea povestioare,reale sau nu si multe intrebari care s-au pus de-a lungul istoriei.Sa fiu mai clar,cartea cuprinde un numar variat de subiecte,de la secrete mondiale,jocuri politice si atentate pana la asasinari si disparitii misterioase(Adolf Hitler,Lady Diana,J.F.Kennedy sau John Lennon etc.),de la presedinti si papi,pana la regi,regine sau boli.Iar daca nici astea nu v-au trezit interesul,mai gasiti cateva lucruri si despre extraterestri,calatoria pe luna sau planeta Marte.Si asta inca nu e tot.Nu e o carte cu un subiect pe care sa o povestesti cu placere unui prieten,e o carte care pune 111 intrebari esentiale despre lumea in care traim.Cat de bine cunoastem noi,oamenii de rand,tot ce se intampla cu adevarat la ora actuala in lume ?

*

O alta carte despre care imi propusesem sa scriu la un moment dat(renuntasem intre timp la idee) este Viata pe un peron-O.Paler.Cred ca orice roman ar trebui sa citeasca cel putin o carte de a lui.Viata pe un peron te ajuta sa te cunosti pe tine insuti si te pune in situatia de a alege modul in care judeci diferite probleme ale vietii.Singuratatea,dreptatea si amintirile,daca veti citi,veti vedea ca sunt in prim plan.La inceputul cartii autorul isi face propriul decalog,de care aminteste de fiecare data atunci cand este nevoie.La sfarsit mai adauga o porunca…Priveşte şi treci!

Va rog incercati sa cititi cateva fragmente din carte:

”Prima poruncă: Să aştepţi oricât.
A doua poruncă: Să aştepţi orice.
A treia poruncă: Să nu-ţi aminteşti, în schimb, orice. Nu sunt bune decât amintirile care te ajută să trăieşti în prezent.
A patra poruncă: Să nu numeri zilele.
A cincea poruncă: Să nu uiţi că orice aşteptare e provizorie, chiar dacă durează toată viaţa.
A şasea poruncă: Repetă că nu există pustiu. Există doar incapacitatea noastră de a umple golul în care trăim.
A şaptea poruncă: Nu pune în aceeaşi oală şi rugăciunea şi pe Dumnezeu. Rugăciunea este uneori o formă de a spera a celui ce nu îndrăzneşte să spere singur.
A opta poruncă: Dacă gândul ăsta te ajută, nu evita să recunoşti că speri neavând altceva mai bun de făcut sau chiar pentru a te feri de urmările faptului că nu faci nimic.
A noua poruncă: Binecuvântează ocazia de a-ţi aparţine în întregime. Singurătatea e o târfă care nu te învinuieşte că eşti egoist.
A zecea poruncă: Aminteşte-ţi că paradisul a fost, aproape sigur, într-o grotă.”

”Pierderea dragostei este răul cel mai mare care i se poate întâmpla unui om. N-o ai decât dacă ai norocul s-o întâlneşti. Strângând în braţe aerul, reuşeşti cel mult să te sugrumi. A iubi înseamnă a simţi nevoia să te dărui.”

”Greseala oamenilor a fost ca niciodata nu s-au priceput sa se uite langa ei. Li s-a parut ca daca fericirea exista, ea trebuie sa fie inaccesibila sau, oricum, foarte greu de atins. Dincolo de orizontul lor.”

”Nu există pustiu; ci doar neputinţa noastră de a umple golul în care trăim.”

”Să nu uiţi că orice aşteptare e provizorie, chiar dacă durează toată viaţa.”

”Nu mi-am pierdut cu totul speranţa niciodată. Uneori îmi repet că pentru a redescoperi paradisul trebuie să treci prin infern. Şi că pentru a regăsi o viaţă normală, după ce n-ai ştiut s-o preţuieşti, trebuie să străbaţi un coşmar.”

”Important nu e să-L găseşti pe Dumnezeu, chiar crezând în El, ci să-L cauţi. În clipa în care îţi spui că L-ai găsit, de fapt L-ai pierdut pentru totdeauna.”

”Infernul începe acolo unde nu mai e nici o speranţă.”

Preferatul meu:
”Nu poti sa ignori greselile cata vreme le suporti consecintele.”


Explore posts in the same categories: Recomand !

Etichete: , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

12 comentarii pe “Pentru sugestii si reclamatii…”

  1. dandelion Says:

    si cartea „Mari enigme ale trecutului” cuprinde cam aceleasi subiecte


    • Merita rasfoita si asta,mai ales ca se distrubuie impreuna cu un ziar la pretul de 14 lei.Cartea de care spui tu,pe net vad ca e intre 50-100 Ron,asa ca poate fi o alternativa rezonabila pentru cineva care nu isi permite aceasta suma.

  2. vlady8 Says:

    Ce super e cartea „Viata pe un peron”. Cred ca mi-o voi lua si eu.

  3. roxs Says:

    Mai traiesti?

  4. adakiss Says:

    Super. Ambele cărți, dar a doua… „Privește și treci”… Mi-a dat de gândit…


  5. Alegandu-l ca si preferat, nu gresesti pentru ca este ca si un clopotel care te atentioneaza.🙂


    • Eu am imprumutat cartea asta de la biblioteca si mi-a placut ca cineva notase cu un creion pe ultima pagina citatul asta.Il gasesti aproape de sfarsitul cartii,nu este exact cum l-am scris eu,dar numai daca vei citi ai sa descoperi😀


  6. La multi ani, de ziua noastra!🙂


  7. Am tot citit Octavian Paler si imi place cum scrie…pacat ca nu a fost „descoperit” mai devreme…adica, din cate am vazut eu, a devenit un trend printre adolescenti si tineri in general sa citeasca Paler…La fel a fost si cu Coelho acum cativa ani😀


Lasă un răspuns

