If only…


Daca eram un anotimp … eram toamna

Daca eram o luna … eram septembrie

Daca eram o zi a saptamanii … eram sambata

Daca eram o parte a zilei … eram noaptea

Daca eram un animal marin …sunt eram un pestisor de aur.

Daca eram un animal de uscat … eram catel

Daca eram o virtute … eram speranta

Daca eram o planeta … eram Pamant

Daca eram un lichid … eram apa

Daca eram o piatra … eram jad

Daca eram un metal … eram cupru

Daca eram o pasare … eram un porumbel

Daca eram o planta … eram o zambila

Daca eram o stare a vremii … eram ploaia

Daca eram un instrument … eram o pianina

Daca eram un sentiment… eram iubirea

Daca eram un sunet … eram sunetul pasilor (unei fete pe tocuri)

Daca eram un cantec … eram Who Am I – Casting Crowns

Daca eram un film … eram ”And Justice for All”

Daca eram un serial … eram Friends

Daca eram un oras … eram Paris

Daca eram un gust … eram dulce

Daca eram o aroma … eram aroma de visine

Daca eram o culoare … eram verde (deschis)

Daca eram un material … eram bumbac

Daca eram o parte a corpului … eram degetul mic

Daca eram un drog … cannabis

Daca eram un accesoriu … daca si numai daca…

Daca eram o expresie a fetei … surprinderea

Daca eram o materie … eram Istoria

Daca eram un personaj de desene animate … eram Tom (T&J)

Daca eram o forma … eram un cerc

Daca eram un numar … eram 26

Daca eram o masina … eram un land rover

Daca eram o haina … eram o camasa

*Oricine nu a facut leapsa asta e invitat sa o faca.Si cat mai repede !

Explore posts in the same categories: Evadare

11 comentarii pe “If only…”

  1. loryloo Says:

    Eu pana sa ma hotarasc la Sailor Marte, voiam sa pun Jerry la cel cu desenele animate, faceam o echipa :))
    De asemenea ma gandisem la raspunsurile – camasa, Paris, bumbac, catel… ca tot spuneai tu de asemanarile dintre noi🙂


    • Mie imi era mila de Tom cand isi batea soarecele ala mereu joc de el :”>
      ..desi trebuie admirate curajul si inventivitatea lui Jerry,recunosc.

      Cat despre raspunsuri…hmmm,e chiar ciudat,dar ma bucur ca cineva are asa multe gusturi in comun cu mine.Nu se intampla prea des dar si cand se intampla😀 .

  2. adakiss Says:

    Promit că mâine😀 . Promit, promit!

  3. Nice Says:

    Ce surprinza, la intrebarea cu animalul marin am raspuns si eu la fel(pestisorul fermecat).🙂

  4. Hălăţel Says:

    Si eu as fi ales tot noaptea.


  5. […] rămas datoare cu o leapșă, pe care o primi (cu accent pe al doilea „i”) de la Andrei. Cică am mai completat-o pe un blog, cândva, înainte să îmi fac eu blog, dar nu contează. […]

  6. Lolaaa Says:

    Excelent…

  7. Delia Says:

    Who Am I – Casting Crowns.. Superba melodie.:x


Lasă un răspuns

