Cata fericire in tristetea mea


Cata fericire in tristetea mea
si cat senin pe chipul tau de plastic
In sunet de pian iti mangai coapsele
Si trag de fiecare clipa ca de un elastic.
Cata fericire-n trupul meu
si cat albastru in privirea ta
in ritmul asta n-am sa obosesc
sa-ti tot alerg prin minte o eternitate…


Ce fericit e prostul ca nu stie prea multe
Ce fericit uitucul ca nu trebuie sa uite
Ce fericit nebunul ca toti il lasa-n pace
…altminteri toata bucuria in lacrimi s-ar preface.

Ce fericit naivul cand crede in dreptate
Ce fericit saracul,caci el are de toate
Ce fericit e cerul cand il privim zambind
…prin sufletele noastre cu ochii plini de jind.

Ce fericita ploaia cand spala fete triste
Ce fericit bolnavul ca-ncearca sa reziste
Ce fericit copilul ce uita sa mai creasca
…dar trist e cel ce va ajunge,iubire sa cerseasca.

Ce fericit soldatul intors teafar acasa
Ce fericit modestul ca de nimic nu-i pasa
Ce fericit e cel ce da si uita sa mai ceara
…dar blestemat cel care va lasa iubirea sa dispara !

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

12 comentarii pe “Cata fericire in tristetea mea”

  1. Malina Spune:

    frumos, dar lasa tristetea asta …:P

  2. Hălăţel Spune:

    Clar!trecut pe lista blogurilor mele preferate.:D


  3. Asta inseamna ca iti place blogul.Ma bucur si te mai astept

  4. loryloo Spune:

    Iti gasim si porecle cu ocazia asta, esti “Bacovia al nostru”. Sper totusi ca tristetea asta sa se simta doar uneori in poezii si nu zi de zi in sufletul tau.


    • Nici asta nu stiu daca ar fi posibil.Ceea ce scriu face parte din mine,cum spuneam in primul articol de pe blog,suntem ceea ce gandim si ceea ce scriem…As putea sa fac versuri despre ceva ce n-am trait,care nu s-a intamplat,dar despre ceva ce nu am simtit,niciodata.


  5. [...] de pretioasa este atingerea inspiratiei, cat de valoroasa este mangaierea sublimului revarsat in spiritul nostru [...]


  6. Ai o invitaţie pe blogul meu. :) Am trimis eu “buzduganul” (a se citi “pingul”), dar… s-a rătăcit pe undeva, se pare. :(

  7. Margeluta Spune:

    Buna Andrei! Am nimerit din intamplare pe blogul tau si pot sa-ti spun ca-mi place cum scrii. Iar poezia asta imi place in mod deosebit, are acea melancolie pe care o regasesc si-n sufletul meu…O zi buna! ;)

  8. gyosjrw Spune:

    GOiH04 imifxcfhguie, [url=http://czbieqqqlgok.com/]czbieqqqlgok[/url], [link=http://jlokqzpkncwp.com/]jlokqzpkncwp[/link], http://cyhxcdybjldv.com/


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 49 other followers

