Am obosit cu tine


Am obosit sa te mai cant
Pana si corzile chitarei mi s-au rupt
Gandurile mi-au fost luate de vant
Am obosit de tine-ntr-un cuvant.

Am obosit de toate cate sunt
Pana si oamenii imi par statui din lut
Dar oare sufletul din ce-i facut
Ca nu mai oboseste asteptand….

Am obosit de viata dar nu vreau sa mor
Pana si zile imi par veacuri de dor
O pasare as vrea sa fiu,sa zbor
Deasupra lumii sufletul sa vi-l masor.

Am obosit de ganduri si idei
De intalniri prin parcuri si alei
Promisiuni facute fara vreun temei
Am obosit de lumea asta plina de atei.

Am obosit de amintiri care devin povara
De vremuri care vin,si stiu ca or sa doara.
De cunoscuti care doar fac sa para
Ca sufletul lor e mai cald decat o zi de vara.

Am obosit de teorii,magnifice cuvinte
Nici pe departe nu descriu tot ce am eu in minte
De consecinte nu imi pasa,eu merg  inainte
Iar voi ramaneti printre zei adevarate tinte.

Am obosit sa te mai scriu in fiecare vers
Sa te redau,sa te descriu,apoi sa-ti dau un sens.
Am obosit de cat am stat si cat am mers
Si mai presus am obosit sa-mi fi… intregul univers.

Am obosit cu tine si cu noi
Imbratisarile mi-au devenit nevoi
Sarutul tau e pentru mine  ideal
Iubirea ta un imposibil devenit real.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 comentarii pe “Am obosit cu tine”


  1. […] PDRTJS_settings_415583_post_1472 = { "id" : "415583", "unique_id" : "wp-post-1472", "title" : "Curiozitate%3F+Convingere%3F+Fanatism%3F+Limitare%3F", "item_id" : "_post_1472", "permalink" : "http%3A%2F%2Fgabryellehelen.wordpress.com%2F2010%2F05%2F26%2Fcuriozitate-convingere-fanatism-limitare%2F" } Citind cateva informatii despre calugarul budist Hua Chi, doctor in medicina traditionala chineza, in minte au inceput sa se dueleze cateva intrebari la care m-as bucura daca ati raspunde si voi argumentand, bineinteles. Curiozitate? Convingere? Fanatism? Limitare? Obicei? Credinta? Ritual? Ratacire?…si intrebari ar mai fi. Calugarul Hua Chi, din provincia chineza Qinghai, de peste 20 de ani, daca mai traieste, indeplineste cu sfintenie un ritual al rugaciunii cu fata la pamant, in acelasi loc, cam de 3000 de ori pe zi, ceea ce este foarte mult dupa standardele budiste. In ultimii ani din cauza varstei cam de 1000 de ori se roaga pe zi in acel loc. Rugaciunile se continua si inconjurand neincetat manastirea. Locul unde-si aseaza picioarele au deja adancimea de circa 3 centimetri. Dupa ce batranul calugar nu va mai fi, alt tanar budist, Genden Darji, doreste sa continue acest ritual, rugandu-se in acelasi loc, calcand pe aceleasi urme lasate in podea. Miscarile batranului calugar sunt studiate pentru a fi repetate mai tarziu. Tanarul calugar marturiseste ca podeaua purtand acele urme de talpi l-a inspirat: “Cineva trebuie sa se roage pentru iertarea pacatelor omenirii si pentru dragostea si intelegerea care trebuie sa uneasca oamenii”, iar Calugarul Hua Chi motiveaza acest mod de inchinare ales de el “pentru ca spiritul meu sa nu sufere dupa ce voi muri”. […]

  2. anny Says:

    Am obosit sa te mai cant
    Pana si corzile chitarei mi s-au rupt
    Gandurile mi-au fost luate de vant
    Am obosit de tine-ntr-un cuvant.

    geniala strofa asta🙂

  3. Nice Says:

    Ai obosit de aparente, tanjesti dupa concret. Poezia e foarte reusita.


  4. WOW CE PING URIAS TI-AM TRIMIS!😀
    Nu stiu cum de a iesit asa?!😆

  5. adakiss Says:

    Super poezia! Am obosit și eu…
    Cânți la chitară? (asta că am văzut poza și mă gândeam că…)


    • Am o chitara acustica acasa,dar nu prea stiu sa cant,spre rusinea mea.Trebuia sa urmez niste cursuri,dar mereu am amanat iar acum…nu prea mai stau de asa ceva.


  6. „Am obosit sa te mai scriu in fiecare vers
    Sa te redau,sa te descriu,apoi sa-ti dau un sens.”
    Foarte frumos.
    Am citit-o de vreo 3 ori.Si imi place mult.
    Probabil pentru ca si eu am obosit sa fac multe lucruri..

  7. Malina Says:

    te invat eu daca vrei sa canti la chitara😀, cu 3 acorduri canti deja knockin’ on heaven’s doors, de la guns’n roses…geniala poezia.


Lasă un răspuns

