Anestezic fatal


M-am gandit intr-o zi,cum ar fi sa aflam
Ca viata-i doar o poveste ,un rol pe care-l jucam
Obositi,plictisiti si raniti in final
O luam iar de la capat,anestezic fatal.
Nu exista solutii,nu exista vreun leac
E doar bine si rau,pot sa mor sau sa scap.
Prizonieri intre vise ,realitatea se-ascunde
Am fugi si de noi,dar nu avem unde…
Si plina e lumea de nebuni si de crime
Departe-i iubirea si n-o pot obtine.
Luand speranta in calcul,gasesc rezultat
Ca toata iubirea care-a fost s-a si dat.
Ca nu mai e nimeni de astazi interesat
Decat cum sa fie din ce in ce mai bogat.
Dar ce bogatie poate-ntrece iubirea
Si cati bani sa ai sa atingi fericirea?
Ne grabim si uitam sa-mpartim bucurii
Desi stim ca cei dragi intr-o zi vor muri
Avem idealuri inalte dar gandim limitat
Poate chiar am dreptate…toata iubirea s-a dat.
Poate ca pe pamant nu mai e loc de pace
Masochisti suntem toti,durerea ne place.
Si zacem in umbre,ascunsi in regrete
Cufundati in tacere,condusi de aspecte
Imaginea vinde, lumea se prabuseste
Si nu vede nimeni,nimeni nu mai iubeste…


Intrebari se tot pun,raspunsuri nu se gasesc
Ipocriti la tot pasul, spectacol grotesc.
Conturate pe buze,cuvinte desarte
Ce ne-mping spre pacat,ne indruma spre moarte.
Un inger isi face simtita prezenta
Ma mustra suav ca-mi complic existanta
Si-mi zice sa merg linistit si sa cred…
In stanga nu-i nimeni,la drepta ma pierd.
Doar tu poti decide ce urmeaza sa faci
Dar sa stii ca nu-i bine de continui sa taci
Ataci si te-ascunzi,nu-ti asumi nici o vina
Iubire inca mai e,dar cat de putina…
Cunosti realitatea ,dar plutesti in visare
Zici ca poate va trece,poate dispare…
Dar durerea persista,meschin te termina
Si cazi in genunchi cerand mila divina.
Cu ce drept mai ceri iertare si mila
Cand tu nu te-nduri de nimic si ti-e sila
De tine,de tot ce-ai facut intr-o viata
Mai sunt multi ca tine…mai e vreo speranta?

Macar de acum sa te rogi ceas de ceas
Iubire poate mai e…poate a mai ramas.
Avem idealuri, ambitii si vise desarte
Dar intre noi e un zid ce mereu ne desparte.
Judecand pe nedrept tu nimic nu oferi
Zici mereu ”vreau iubire”…ai idee ce-mi ceri?

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

22 comentarii pe “Anestezic fatal”

  1. roxs Says:

    Nu am mai scris nimic pentru ca nu am mai avut timp.
    Am fost cu testul la mate,la care am dat-o in bara,astazi am teza la istorie,nu stiu nimic,trebuie sa invat.Weekend nu mai am,si sambata si duminica ma duc la desen,dupa-amiaza mi-o petrec acolo.Trebuie sa fac n desene printre care si elemente de arhitectura,arce de bolta,racordari etc.Pana nu voi termina cu examenele n-o sa am asa mare timp…Invat si eu acum la istorie si dupa poate imi gasesc timp sa scriu mai mult ca sa nu mai fie perioada asta asa de lunga intre postari…Pa-pa!Te pup.

  2. anny Says:

    foarte frumoase versurile tale😉 si imi place mult cum ai facut referire la blogurile care iti plac..eram si eu pe acolo multumesc :* foarte tare ideea😉


  3. Nu am primit pingul de la tine!😦

  4. Read.my.mind Says:

    Imi place stilul tau si sunt convinsa ca daca o sa ai speranta, o sa te afirmi tu cumva in lumea asta a poeziei. Ai idei dragute si stii sa le transpui in cuvinte si-i foarte faina chestia asta.
    bravo tie:)


    • Daca vor exista oameni care sa creada in mine cu siguranta voi avea un viitor in ”lumea asta”.Daca nu…

      Visez sa scriu o carte,intr-o zi,si uite,daca e necesar,nici nu am nevoie sa se stie ca eu am scris-o.Doar sa fie citita,asta ar fi unica mea dorinta.

  5. loryloo Says:

    @ Gabi – Nu ai primit ping pentru ca nu a pus link catre un articol, e doar adresa simpla. In cazul asta, nu se trimite nimic catre blogul tau🙂 Asa sunt toate adresele trecute in text.

    @ Andrei – Sunt in acelasi vers cu tine ;)) Multumesc ca m-ai trecut si pe mine. Imi place poezia, ca toate de altfel. Scrii frumos si desi nu se simte mereu prezenta mea aici prin comentarii, iti citesc mereu versurile si ma lasi de multe ori fara cuvinte🙂


    • Da,ai dreptate in ambele cazuri.Atat cu link-ul cat si cu versul.Am cautat cate un cuvant care sa va defineasca.
      Nu stiu daca intentia mea e sa las pe cineva fara cuvinte,din contra,puteti sa ma corectati acolo unde mai gresesc.

      Cred ca la poezia asta tin cel mai mult.E,daca vreti,o viziune a realitatii prin ochii unui visator.


  6. […] premiu, “Bloggerul prietenos”,  nu cere, ci impune constientizarea “piesei de […]

  7. Orry Says:

    te felicit pentru aceste versuri! Mi-ai luminat dimineata!
    Multumesc si pentru link!
    Zi buna!

  8. adakiss Says:

    Super poezia! Mi-a plăcut… nu mai știu ce să zic. Felicitări!


  9. A doua parte a poeziei s-a lipit de sufletul meu, mult mai mult…🙂

    La versul: „Departe-i iubirea si n-o pot obtine.” nu poti oare sa gasesti alt cuvant in locul lui „obtine”?
    Mi se pare putin mercantil.
    Ramane la latitudinea ta…🙂


    • Initial sa stii ca nici nu am avut intentia de a face si o a doua strofa.O facusem pe prima si m-am gandit ca ajunge,dar daca tot a iesit inca una,de ce nu😀
      Am un mare defect, cand scriu ceva si nu termin imi vine foarte greu sa continui de unde am ramas.

      In ceea ce priveste cuvantul ala,nu stiu ce sa zic,da-mi tu o idee,numai sa pastram rima.

  10. loryloo Says:

    Eu sunt de parere ca puterea iubirii si toate starile pe care le reprezinta cuvantul „iubire”, anuleaza orice sens mercantil al lui „obtine”. Se intelege ca nu poate fi nimic mercantil atat timp cat este vorba de iubire.
    Si suntem cu totii de acord ca Andrei il foloseste in sensul adevarat, de iubire pura, si nu de orice sentiment ieftin.
    Asa ca mie imi suna bine versul in forma asta🙂


  11. Nu vreau sa te supar Loryloo,;) dar eu m-am adresat lui Andrei.
    Sfatul vine din partea cuiva care scrie poezii si mai si publica cate una, din cand in cand…🙂
    Andrei, acum este cam tarziu, dar promit ca ma voi gandi si-ti voi spune!🙂


    • Oricine isi poate EXPRIMA punctul de vedere.Gusturile noastre sunt atat de diferite incat s-au inventat cat mai multe optiuni pentru orice.
      In muzica exista pop,rock,dance,house,reggae…si multe alte genuri.In film: comedie,drama,thriller etc.
      Ce vreau sa spun e ca fiecare se EXPRIMA asa cum simte;cand am scris versurile am considerat ca acel cuvant ar fi cel mai potrivit.Poate m-am inselat si sunt alte zeci de cuvinte care s-ar potrivi mult mai bine in context,dar nu cred ca toate ar putea arata starea mea din momentul respectiv.

      Spuneam ca lumea e plina de nebuni si de crime si ca intr-o asemenea lume e destul de greu sa mai gasesti o picatura de iubire.Iar daca vorbim despre iubire,e destul de greu sa ne gandim la ceva mercantil.Iubirea nu se cumpara,de acord?

      Iar in ultimul vers cred ca am clarificat cel putin o parte din ”problema”.
      ”Zici mereu ”vreau iubire”…ai idee ce-mi ceri?” destul de subtil,am incercat sa evidentiez cat de importanta e iubirea si cat de putini o inteleg.

      Dar sa nu uitam nici de promisiunea ta.

  12. loryloo Says:

    Asta nu inseamna ca nu isi poate da si altcineva cu parerea. Nu am impus nimic, doar am exprimat un alt punct de vedere.
    E un cerc restrans format doar din cei care scriu poezii?

    Nici eu nu vreau sa te supar, imi esti chiar draga, dar a sunat urat asta cu „sfatul vine din partea cuiva care scrie poezii si mai si publica”. Felicitari pentru asta, tot respectul, dar nu ne face asta cu totul de dinafara pe noi cei care nu publicam.


    • Nu e nimeni pe dinafara,cu atat mai putin tu.Nu stiu cat de bine te pricepi la versuri,dar ai atatea calitati incat ar fi neDREPT sa iti mai doresti si asta.Ma bucur ca-ti plac ”umilele mele cuvinte insirate” dupa cum imi place sa le numesc, si sunt sigur ca altora le-ar iesi ceva mult mai placut.
      Nu am sa ma umflu in pene daca ma laudati,nu am sa ma supar daca spuneti: ”uite acolo era mai bine daca scriai asa…”.
      Voi ramane acelasi,voi asculta parerile fiecaruia,indiferent ca scrie si el versuri sau nu, si bineinteles,eu voi incerca sa scriu din ce in ce mai bine.

      La mine pe blog nu exista o parere care sa conteze mai mult decat alta.Stiu suntem bloggeri,dar eu va consider mai intai de toate prieteni.


  13. Bai, si eu scriu…da’ mi-e rusine sa public😦 sau poate nu chiar rusine, dar am o retzinere


    • Cum sa o convingem noi pe fata asta sa publice cateva versuri?

      De ce atatea retineri ? Nu stiu cat de mult ma crezi,dar eu chiar ma simt bine dupa ce mai public un vers-doua.Nah,iti dai seama,nu ma astept sa ma inteleaga toata lumea(sunt realist) dar: Atunci cand spui ce gandesti e posibil ca toti sa te judece,dar nu-ti fa griji,te vor ierta ei intr-o zi.Dar daca nu vei spune ce simti,e posibil ca tu sa nu te poti ierta niciodata.

      Uita-te la tine,iti doresti sa faci asta,in adancul sufletului tau,dar la suprafata iti lipseste curajul.Pun pariu ca ai pierdut multe din cauza asta.Te-ai apucat de un volum de poezii,cum crezi ca il vei publica ?

  14. Nice Says:

    Oricat de obositi,plictisiti si raniti am fi, cand avem sansa sa citim o poezie atat de frumoasa, nu mai avem dreptul sa ne plangem. Iti multumesc!🙂


Lasă un răspuns

