Regasire


Ma regasesc in tine,mi-e sete si mi-e frig
Mi-e rau,imi e si bine…ma chinui sa te strig
Caci nu mai am putere si nu mai am nici glas
Si merg tot mai agale,cu fiecare pas.
Am inceput sa cred ca dincolo de toate
Eu nu mai am nimic,totu-a ramas in spate.
Imi e si bine,cum am spus,ramane amintirea
Poate ca mi-am dorit prea mult…nedreapta e iubirea.

Ma regasesc in toate,mi-e dor…toate ma dor
Toate ma duc la tine…toate,toate mor.
De azi incolo uita ca te-am purtat in gand
Alunga-ma din suflet si uita cine sunt.
Am inceput sa vad cat poti sa fi de dura
Cand mi-ai raspuns si la iubire…tot cu ura.
Proaspete rani in suflet,pe limba gust amar
Deschid inca o sticla,mai beau inc-un pahar…
Si uit si eu de tine,macar pentru o noapte
Ca nu mai am nimic,ramas-au toate-n spate.

Ma regasesc in truda,zadarnicul efort
Imagineaza-ti iadul,ce zilnic il suport
Imagineaza-ti lumea,pamantul,fara viata
Asa ma simt si eu acum…fara speranta.
Am inceput sa ma gandesc din nou la nemurire
Sa ma feresc de azi incolo de orisice privire
Sa ma ascund de tot ce-mi pune viata in pericol
Sa nu ma-ndragostesc din nou.Cat ar fi de ridicol !
Raman acelasi,nu ma schimb cu nimic,in rest,
De azi uit ce-i iubirea,azi invat sa detest.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

15 comentarii pe “Regasire”

  1. un nou sens Says:

    „Sa nu ma-ndragostesc din nou.” oare ne intreaba cineva daca vrem sau nu sa ne indragostim?😛
    „Minunea” se intampla de la sine…
    E frumoasa poezia😉


    • Pai nu prea cred in dragoste la prima vedere.Abia dupa ce cunosti un om poti spune intr-adevar daca il iubesti sau nu.Iubirea cred ca se dezvolta pe parcurs.Cel mult poti sa placi pe cineva….la prima vedere.

      Mersi.


  2. „De azi uit ce-i iubirea”

    Nici vorba de asa ceva; iubirea e in toate, iubirea e in noi.🙂
    Suntem creati sa daruim dragoste, sa primim dragoste.
    Iubirea vine din Dumnezeu.


    • Am incercat sa-mi reprim sentimentele..dar sigur ca nu pot uita ce-i iubirea.
      Nu numai ca iubirea vine din Dumnezeu,chiar Dumnezeu este Iubirea.Si lumea,noi toti,am fost creati din aceasta Iubire.

      Stiu ca uneori gandurile si vorbele mele nu sunt pe placul Lui Dumnezeu.Sunt constient.


  3. Nu trebuie să uiţi niciodată iubirea. Nu ai voie să uiţi să iubeşti. Ar însemna să-ţi amputezi sufletul şi nimeni nu merită asta! Ştiu, iubirea poate fi balsam, dar şi doctorie amară. Gust-o, încet, picătură cu picătură, vindecă-te şi mergi mai departe. Fii o pasăre phoenix…


  4. Dureri vom trăi mereu, dar iubirea este cea care ne dă forţa de a merge mai departe.

    Zile pline de frumos!


  5. […] spulberă certitudini adânci, născute de prezenţa altora, în faţa cărora suntem siliţi să bravăm, stăpâniţi de o dorinţă obscură de a […]

  6. anny Says:

    frumoase versuri…dar sa nu uiti iubirea🙂


  7. […] doresc viaţă lungă şi sănătate tuturor a</a>celor pe care i-am cunoscut, chiar dacă unora le-am stat greu în drum şi au considerat să mă […]

  8. Nice Says:

    Mi-au placut toate poeziile tale de pana acum, una mai frumoasa ca alta, din pacate(sau fericire) nu vei invata sa detesti. Esti mult prea bun…
    „Sa nu ma-ndragostesc din nou.Cat ar fi de ridicol!”- in versul asta ma regasesc si eu, cel mai teama mi-a fost in viata de ridicol. Mai ales ridicolul unei asemenea situatii, eu sa iubiesc ca fraiera si lui sa nu-i pese deloc.


  9. Ce bine ma regasesc in asta : „Deschid inca o sticla,mai beau inc-un pahar…
    Si uit si eu de tine,macar pentru o noapte”


  10. P.S: Sper ca nu te superi dar ti-am luat versurile de mai sus.
    Insa am specificat ca tu ai scris aceasta poezie.


  11. […] versuri sunt scrie de Andrei-Regasire) Posted in Present. | Leave a Comment […]


Lasă un răspuns

