Inca ma am pe mine.


Sa se fi terminat toata iubirea
Oare s-a transformat tot binele in rau ?
E-adevarat,odata te aveai pe tine
Dar azi…azi parca nu mai esti al tau.

Esti un alt om,din alta lume
Nimic nu ti se pare cunoscut.
E-adevarat,odata te aveai pe tine
Dar azi…dintr-o greseala te-ai pierdut.

Adanca ezitare ce o porti in trup
Si neputinta sufletului de-a decide
Te-mping pe un taram necunoscut,
Te pun in situatia de a te vinde.

Renunt la toate daca-i necesar
Lasa-mi iubirea doar,ca ultima valuare
Fa-ma sa cred ca nu e in zadar
Arata-mi Tu ca inca sunt in stare.


Papusi suntem in fata vietii toti,
Pentru o noua palma azi ma pregatesc,
O voce parca-mi spune: Inca poti.
Ma am pe mine,sunt al meu…traiesc.

Inchei aici lectia mea de viata
Ca o povata tuturor o las
Iar cand te vei simti fara speranta
Adu-ti aminte…doar tu ti-ai mai ramas.

*Dupa o idee a Geaninei Lisandru-”Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine”

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 comentarii pe “Inca ma am pe mine.”

  1. anny Says:

    foarte frumos..e adevarat doar pe noi ne mai avem de fat sigur pe lume..bravo🙂


  2. „Papusi suntem in fata vietii toti,
    Pentru o noua palma azi ma pregatesc,
    O voce parca-mi spune: Inca poti.
    Ma am pe mine,sunt al meu…traiesc.”

    Aceste versuri sunt extrem de penetrante.
    Finalul, de asemenea ne aminteşte insistent că nu ne putem bizui decât pe noi.

    Îmi plac versurile pe care le aşterni, este mult suflet în ele, sunt trăiri intense.

    Să ai zile pline de frumos!


  3. […] dar poate că așa arată adevărata iubire. Bucură-te de acest dar vremelnic, strigă o voce în mine. Căci nu există decât daruri […]

  4. loryloo Says:

    Nu pot decat sa apas pe steluta a 5a de sus – excellent!
    Doar eu mi-am mai ramas.


  5. Ce sa zic,multumesc si imi pare rau daca te-ai simtit vreodata asa.Cred ca toti avem momente din astea.


  6. […] spun ca odata cu progresul tehnologic, s-a prezentat la apel si “progresul” in […]


  7. Chiar era un citat ( nu’mi amintesc cine l-a spus, la dracu’ cu memoria asta): „sa te iubesti pe tine insuti este inceputul unei relatii frumoase care dureaza toata viatza”🙂


Lasă un răspuns

