Cum as putea


Cum sa-ti spun ca te-ai lipit de sufletul meu
Sau ca mi-e frig cand tu nu esti
Cum sa ma satur cand nici nu m-am obisnuit cu tine
Cum sa ma adun cand tu ma sfarmi in mii de bucati
Cum sa privesc in alta parte cand esti langa mine
Cum sa te uit cand tot ce vad in jur esti tu
Cum sa-mi doresc sa ma trezesc daca te visez pe tine
Cum sa mai zbor vreodata cand tu mi-ai taiat aripile
Cum sa renasc daca tu m-ai ucis
Cum sa fiu liber cand tu ma condamni cu fiecare privire
Cum sa incep sa-ti vorbesc iar,cand tu ai terminat cuvintele
Cum sa tremur cand palmele tale ma incalzesc
Cum sa ma plimb pe alei cand fara tine sunt doar un strigat
Cum sa te strig daca nu-ti stiu numele
Cum sa te mint cand tu imi stii toate gandurile
Cum sa dezgrop trecutul cand pamantul a acoperit prezentul.M-a acoperit si pe mine…

Indicatie:

*A se citi cu voce tare.

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

11 comentarii pe “Cum as putea”

  1. anny Says:

    doar un cuvant..superb..🙂


  2. […] “Rasul este jogging intern.” Voltaire […]

  3. Myriam Says:

    ah…pentru cand mi-e dor,ca acum…asta-mi merge la suflet:X

  4. Malina Says:

    Scrii asa de frumoos :)!

  5. loryloo Says:

    Parca mi-ai citit in suflet…🙂
    Sunt minunate versurile.


  6. Am citit cu voce tare, respectand rugamintea autorului.😉
    Trebuia sa recomanzi si o melodie care sa asigure un fond muzical…sau inima este cea care canta asa de tare ca acopera orice?😛
    „Cum sa te strig daca nu-ti stiu numele…” Frumos, Andrei!🙂


  7. „Cum sa ma satur cand nici nu m-am obisnuit cu tine
    Cum sa ma adun cand tu ma sfarmi in mii de bucati” ==> ooh, cat de bine cunosc starea…:-<

    P.S: esti la blogroll incepand de acum..meriti! :*:*


  8. P.P.S: cum crezi ca ar suna daca ai pune si semne de intrebare la sfarsitul versurilor?😕 sau macar la ultima intrebare… ca sa vina raspunsul mai frumos😀 ( e doar o sugestie)


    • Initial le-am scris cu ”?”.Apoi m-am gandit ca si vizual ar fi destul de obositor,dupa fiecare rand/vers; si la urma urmei,sunt si niste intrebari retorice,nu astept un raspuns propriu-zis.Niste ganduri…d-asta am si facut categoria Ganduri.
      Iti multumesc.Am sa te trec si eu.


Lasă un răspuns

