Univers de carton


Inchisi intr-o cutie de carton
Traim ca robii,fara ideal
Si totul pare trist si monoton
Dar dureros,e cat se poate de real.

Ne preocupa ce cred altii despre noi
Dar nu ne pasa de nimic,in rest
Ne patam sufletele de noroi,
Va simt indiferenta-n fiecare gest.

Ne defineste resemnarea-i clar
Am renuntat de mult la toate cele
Si parca tot ce fac e in zadar
Nimic nu va putea pacatele sa-mi spele.

Cerseam iertare pe la colturi
Dar cineva atunci mi-a explicat
Impaca-te intai cu tine insuti
Si intr-o zi poate vei fi iertat.

Aproape reusisem sa am tot ce vreau
Eram cu totul altul,sa ma fi vazut
Dar oamenii din jur nu-ntelegeau
Ce vreau,ce imi doresc sau cine sunt.

Si chiar de-ar fi-nteles,nu e usor
Sa-i faci pe toti sa taca si s-aculte,
O clipa daca s-ar opri din graba lor
Si-ar pune pret doar pe lucruri marunte.

Sa scape din cutia de carton
In care fara mila cineva ii tine
Caci eu m-am saturat sa fiu pion
Mi s-a urat poate de-atata bine.


E imposibil sa n-am vise si sa sper
Mort m-as numi atunci cu siguranta
Si nu e zi sa nu privesc spre cer
Sa-i multumesc Celui de sus ca mi-a dat viata.

Inchis intr-o cutie de carton
Pare ca-s singurul ce vrea sa iasa
Si totul pare trist si monoton
Dar dureros,pentru ca nimanui nu-i pasa.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 comentarii pe “Univers de carton”

  1. Read.my.mind Says:

    Daca ar intelege lumea chestiile astea, ar fi atat de usor…Daca!
    Eu mereu am gandit ca ar trebui sa existe macar un echilibru intre oameni, dar se pare ca in epoca asta a globalizarii, exista mai multe persoane ce dau importanta luxului, confortului. Dar poate ele sunt asa tocmai ca sa scoata in evidenta partea frumoasa a lumii. Daca n-ar fi ele, n-am putea vorbi de cealalta categorie a persoanelor, cea care pun pret pe lucrurile marunte.🙂

  2. anny Says:

    asa e..lumea asta e ca de carton..oamenii nu mai dau importamta vietii lor, mai mult le place sa dea importanta vietii altora..si monotonie exista..dar noi in lumea versurilor traim parca altundeva..cel putin eu..imi place ce ti-a iesit pana la urma..succes in continuare

  3. urssu17 Says:

    Faci schimb de linkuri?Astept un mesaj pe blogul meu…


  4. Si totusi Cuiva ii pasa!
    Ceea ce cred eu ca este bine, Andrei, este faptul ca ne framanta sufletele si gandul anumite probleme, cautam raspunsuri, incercam rezolvari, visam sa facem ceva, poate altceva…deci nu numai simplu… TRAIM.

    Sa ai o saptamana cu multe raspunsuri in sufletul tau frumos!🙂


Lasă un răspuns

