Si acum multumirile !


Acum 2 zile scriam despre nemultumirle ce ma apasa.Intre timp soarele a rasarit si in sufletul meu se simte deja o adiere de vara.Azi nu voi scrie despre ceva anume,nu pentru ca am obosit,ci pentru ca blogul implineste O LUNA.O luna in care m-am straduit sa scriu cat mai bine si sa va fac sa reveniti(Nu stiu daca mi-a iesit de fiecare data).Mi-am deschis inima si v-am poftit pe toti inauntru,cu speranta ca va veti sterge pe picioare la intrare si nu inauntru si din dorinta de a-mi expune ideile undeva fara sa fiu tratat cu indiferenta.Am dat aici peste o mana de oameni minunati,de la care am foarte multe lucruri de invatat.Multumesc Celui de sus pentru gandurile bune si puterea pe care mi-a dat-o,de a trece peste toate.
Roxss-o buna prietena,visatoare ca si mine( dar mult mai talentata),Adela-o mama pe care orice copil si-ar dori sa o aiba si o persoana pe care intr-adevar as vrea sa o cunosc,Grapefruit– o admir pentru diversitatea subiectelor pe care le posteaza(uite ca m-am tinut de cuvant-si de treaba) chiar nu stiu de unde are atata energie fata asta,Gabriela Elena-un model al desavarsirii pentru orice fata din zilele noastre,Read my mind-pentru ca scrie,ca si mine,despre tot ce simte,iar atunci cand intru la ea pe blog ma surprinde placut de fiecare data,Loryloo-o fata pe care nu mai ma satur sa o descopar(P.S vrem gropitele inapoi),Ruxi-Fa ceva cu linkul ala ca nu-mi merge de nicio culoare,as intra in fiecare zi pe blogul tau.Luigia-care inca are multe de spus,dar scrie tot mai rar.Malina-o fata care stie ce vrea de la viata si care a inteles importanta lucrurilor.
Probabil ca v-am facut sa cascati enumerand doar cateva din multumirile mele.Sunt mult mai multi cei carora trebuie sa le multumesc,sunt cam neindemanatic la asta,mereu ma tem sa nu uit pe cineva si apoi sa se supere.Sa vedem,ar mai fi: Gianina(sefa) Marina,Blog marunt,Spoock,Myriam,Yuri(inca n-am primit banutul tau🙂 ) Tequila, Mama Dreacu,Alle,Wearebedforlove
etc. etc. etc.
Imi cer mii de scuze daca am uitat pe cineva,n-am facut-o din rautate,doar ca sunteti foarte multi…

Va multumesc !

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

19 comentarii pe “Si acum multumirile !”

  1. Read.my.mind Says:

    Hey. Multumesc mult Andrei🙂 Sa stii ca nu multi faci complimente asa, gratis🙂 Dragut din partea ta (si ca sa iti raspund in acelasi gand, si mie imi place blogul tau, pentru ca gandesti intr-un mod diferit, in sensul bun al cuvantului. Ah, si admir la tine ca scrii poezii si nu le faci asta de dragul de a face, mie chiar imi transmiti ceva.)
    Si la mai multe luni si la mai multi ani pe blogul asta🙂


    • Complimentele nu sunt doar asa,gratis.Le meritati cu totii,pentru ca incurajarile voastre m-au ajutat sa continui.Imi place sa scriu,dar daca nimeni nu ma citea probabil as fi renuntat in scurt timp.
      Si da,ideea a fost chiar sa transmit ceva,sa incerc sa vin cu ceva nou si original.

  2. Gianina Says:

    Andrei, fara porecla, te rog frumos🙂.
    Eu ar trebui sa iti multumesc pentru ca de fiecare data cand postezi ceva, imi vine si mie cheful sa scriu. Ti-am mai spus, imi place mult blogul tau si iti doresc sa continui tot asa. Ne vedem luni!

  3. Myriam Says:

    Multumesc,Andrei.O sa continui sa revin prin coltul tau de ganduri.Cand ceva imi place…imi place,n-am ce face:X:))


  4. […] Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand imi gasesc lucruri pe care mi le-am pierdut prin casa, ma bucur ca si cand as fi primit un cadou. […]

  5. Orry Says:

    Am trecut doar sa trimit un gând bun și puțin soare!
    Duminica plăcută!

  6. Gianina Says:

    Iti recomand Modeste Mignon, cred ca ar fi pe gustul tau. De Balzac.

  7. anny Says:

    la multe luni inainte!!! 1 luna am implinit si eu pe 1 mai😀 succes in continuare😉

  8. loryloo Says:

    Merci ca m-ai trecut acolo pe listuta, imi face mare placere… si or sa vina si gropitele inapoi, promit! Pentru ca ai scris frumos ;))


    • Bineinteles ca te-am trecut.Esti fata cu gropitele.Indiferent ce avatar ai avea,gandul meu tot la ele ramane.
      Si cum adica or sa vina,unde sunt plecate ?

      • loryloo Says:

        In vacanta, m-au lasat intr-o perioada mai putin roz. Le tot chem sa vina acasa, dar s-au invatat rebele si nu mai asculta. Le astept inca.

        De fapt, nu stiu de ce tot vorbesc eu la plural. Voi toti sunteti invatati sa fie gropite pereche si eu ma iau dupa voi. Eu de fapt am doar una. Doar intr-un obrajor.


  9. Cat de dulce :”>
    E la fel de rebela cum erai tu, cand erai mica.Dar cred ca tot pe obrajorul tau o sa se intoarca, sa stii.
    Acolo sta cel mai bine.

  10. Grapefruits Says:

    Multumesc Andrei. Sa stii ca intru mereu pe blogul tau, am avut mereu tendinta sa cred ca o sa fii unul din acei care o sa renunte repede la scris, dar am observat prezenta ta pe mai multe bloguri si mi-a placut ca te-ai tinut de cuvant. Sa stii ca te-am citit, chiar daca nu am comentat, iar postul cel mai recent, mi-a placut foarte mult. Am o bucatica din el la status, daca nu te superi. M-a amuzat inclusiv indicatia ta, m-am simtit ca pe scena la teatru.
    Bravo!


  11. Dragul meu, Andrei,
    abia acum am văzut postarea asta şi-ţi cer scuze pentru asta. Din păcate, nu am mereu timp să citesc tot, chiar dacă vizitez zilnic. Îţi mulţumesc din suflet pentru cuvintele frumoase pe care le-ai spus despre mine. Mă străduiesc să fiu o mamă bună pentru copilul meu şi mă rog la D-zeu să reuşesc asta, şi acum şi în viitor.
    Şi mie mi-ar plăcea să te cunosc. Eşti un om deosebit (şi nu fac exces de cuvinte). Rămâi aşa cum eşti şi să nu uiţi că va exista întotdeauna cineva care să-ţi întindă o mână. Cu siguranţă, eu o voi face, de mi-o vei cere!


  12. N-am facut decat sa spun ceea ce cred.
    Iti multumesc si eu.Sa stii ca nu voi uita niciodata asta.
    Intodeauna am avut de invatat de la oameni ca tine.


Lasă un răspuns

