(Ne)multumiri



Pentru ca m-am nascut intr-un loc nepotrivit.
Pentru ca tata n-a fost langa mine cand am avut nevoie.
Pentru ca multi m-au dezamagit.
Pentru ca viata e prea scurta,iar ziua are doar 24 de ore.
Pentru ca sunt putini cei la care tin,iar cei care tin la mine si mai putini.
Pentru ca nimeni nu poate defini dragostea.Nu in cuvinte…
Pentru ca suntem egoisti.
Pentru ca cerul e asa de sus.
Pentru ca nu stiu ce ma asteapta maine.
Pentru ca putini ma inteleg.
Pentru ca oamenii sunt falsi.
Pentru ca ne uitam in stanga si in dreapta.Niciodata in sus.
Pentru ca unii platesc pentru ceva ce altii primesc gratis.
Pentru ca toti judeca dupa aspect si niciodata nu incearca sa te descopere pe tine,cel adevarat.
Pentru ca viata mea are mai multe fundaturi decat orice cartier din capitala.
Pentru ca nimeni nu pretuieste un Te iubesc,sincer,venit din adancul sufletului,dar majoritatea iubesc banii si isi vand demnitatea.
Pentru ca ceva va exista numai atata timp cat vei crede tu ca exista.apoi va muri.
Pentru ca nu stiu mereu sa ii fac pe toti sa inteleaga cat de mult imi pasa.
Pentru ca nu pot fi cum vreti voi.
Pentru ca doar bataile inimii tale mai ma linistesc.
Pentru ca dincolo de un zambet perfect poate fi multa tristete.
Pentru ca un cantec banal ne schimba total starea de spirit.(uneori e bine.alteori nu e.)
Pentru ca femeile isi doresc mereu altceva decat noi.
Pentru ca unii inteleg prin iubire doar sex.si atat.
Pentru ca nimeni nu mai lupta si toti se predau.Pentru ca nimeni nu mai are rabdare sa asculte.
Pentru ca,fara sa ne dam seama,avem aproape tot ce ne trebuie sa fim fericiti si totusi nu suntem.
Pentru ca fiecare se refugiaza in ceva si lasa viciile sa il supuna.
Pentru ca nimeni nu mai lupta si toti se lasa invinsi.
Pentru ca lumina zilei strabate pamantul de la un capat la altul,dar nu si sufletele noastre.ce suflete mari avem…si tot la fel de goale.
Pentru ca unii n-au primit nimic de ziua lor,iar altii au calculator de la 4 ani.
Pentru ca lacrimile nu ne mai impresioneaza si nimic nu ne mai misca.Nici durerea cuiva de multe ori.
Pentru ca desi realizeaza cat sunt de limitati,prea multi cad in resemnare si nu mai au dorinta de a invata ceva nou.
Pentru ca am primit ajutor de fiecare data de la cine ma asteptam mai putin.
Pentru ca niciodata n-am sa pot numara toate stelele de pe cer.Dimineata vine prea repede.
Pentru ca multi dau sfaturi desi…n-au fost niciodata in situatia ta.
Pentru ca traim pentru noi si ignoram nevoile celorlalti.
Pentru ca sunt oameni care tin mult la mine,dar pe care i-am neglijat in ultimul timp.
Pentru ca soarele rasare doar o data pe zi,iar ziua mea de nastere e doar o data pe an.
Pentru ca atunci cand gresim cautam un vinovat.
Pentru ca am alte idealuri decat ceilalti.
Pentru ca uneori sufletul ia decizii cu care mintea nu e de acord.pentru ca regretam si doare dupa aceea…

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 comentarii pe “(Ne)multumiri”

  1. Read.my.mind Says:

    Foarte frumos🙂 SI adevarat. Mi-ai dat de gandit si unele chestii pe care le-ai zis mi-au trezit niste sentimente pe care le-am simtit in trecut si acum mi-au revenit in minte.🙂

    p.s. ai o leapsa. Despre carti.:)

  2. loryloo Says:

    Cate din nemultumirile astea le avem majoritea, din pacate… :-<


  3. toti avem nemultumiri… si oricat de multe am avea vom ramane mereu nemultumiti!


  4. Asa este natura noastra: sa fim mereu nemultumiti de ceva…pentru ca avem mai multe nevoi decat resurse; si poate e bine sa fie asa. Daca am fi prea multumiti, cum am mai trai?🙂


Lasă un răspuns

