Prizonier


Tu crezi ca lumea e a ta
Ca tot iti apartine.
Trezeste-te,nu mai visa
Nu stii cat va mai tine

Ingroapa grijile-n trecut
Traieste in prezent
Vei regasi visul pierdut
Aduna-te,nu fi absent !
………………………………

Vad o lumina intr-un capat
Ajuta-ma sa o gasesc
Sunt prizonierul unui lacat,
Inchis si simt ca-nebunesc.

Aduna-mi lacrimile intr-un bol
Sau vinde-le la pret de diamante
Ajuta-ma sa evadez, sa zbor
Si fugim te rog cat mai departe.

Tu crezi ca daca sunt al tau
Ai drept sa le decizi pe toate
Aiurea.Orice-ai face tu
In toate-ntotdeauna ai dreptate.

Ai drept de viata si de moarte
Sa ma ucizi,sa ma pastrezi, sa ma arunci
Poti sa decizi in locul meu,in toate.
Dorintele tale-mi sunt deja porunci.

Si nu-mi mai spune ca gresesc
Sunt constient ce fac
E-adevarat,e cam tarziu
Dar ma ajuti sa scap?

Sunt prins aici,elibereaza-ma
Da-mi libertatea la care am sperat
Iar daca nu,macar viseaza-ma.
La tine-n vis sa ne-ntalnim cu-adevarat !



Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 comentarii pe “Prizonier”


  1. Un gând prietenesc pentru tine, pe blogul meu: http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/05/05/rasfat-cu-premii/

    […]Şi, aşa cum ştiţi, deja, la rândul meu, vi-l înmânez tuturor, pentru PRIETENIE, adăugând şi… […]


  2. cu toti suntem propii nostrii prizioneri si suntem prea lasi sa incercam sa evadam
    P.S. mersi pentru ce mi-ai scris pe blog foarte dragut >:D<


  3. Ne da iubirea asta niste stari si ne pune in niste situatii de ne doare capu’! :-L


Lasă un răspuns

