Teoria viselor


De cate ori trebuie sa visez acelasi vis ca el sa se implineasca?

Sunt constient ca visele inseamna doar amagire si-atat,dar nu pot sa concep o viata fara ele.Speranta de a reusi nu trebuie sa moara niciodata.Nu sunt eu cel mai optimist si n-am fost nicicand.Dar nu m-am lasat rapus de probleme,din contra, atunci cand mi-a fost mai greu am gasit cea mai multa putere in mine sa merg inainte.Un prieten imi spunea ca nu crede decat in ceea ce vede,in ceea ce atinge…Am avut si eu ganduri din astea.Acum insa…sunt sigur ca Cineva acolo sus are grija de mine.
M-am hranit multa vreme cu vise.Nu tineau de foame,dar imi dadeau linistea de care aveam nevoie.In scurt timp au devenit un drog.E chiar ciudat cum de toate lucrurile de pret sunt de cele mai multe ori gratis.Nu alerg dupa bani,dupa himere si nu ii pot intelege pe cei care isi irosesc viata facand asta.Sunt atatea suflete care nu-si gasesc locul,atatea pacate de neiertat si multe,foarte multe vise neimplinite.Recunosc,nu sunt nici un mare luptator,dar pentru ce mi-am dorit am luptat mereu cat am putut de mult.Am cautat motive sa merite si n-am renuntat pana nu mi-am atins scopul sau pana nu am ajuns la concluzia ca nu mai merita.Nu pentru visele altora.Pentru ele n-as putea sa mai lupt,am facut-o de-atatea ori…
In opinia mea exista doar doua feluri de vise: alea pentru care trebuie sa lupti si alea care nu mai merita.Si nu exista vis neimplinit,doar oameni care nu stiu sa viseze,oameni care renunta prea usor la ceea ce spun ei ca-si doresc asa de tare.Prostii.Nu renunta la vise,fiindca fara vise esti un om mort.Atunci cand spui ce gandesti e posibil ca toti sa te judece,dar nu-ti fa griji,te vor ierta ei intr-o zi.Dar daca nu vei spune ce simti,e posibil ca tu sa nu te poti ierta niciodata.

*Fara vise esti un nimeni,dar nici daca stai si visezi tot timpul ,nu ajungi prea departe.

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “Teoria viselor”

  1. igaveuponlife Says:

    Nu te supara pe mine, nu o spun cu rautate.
    Acum cat e proaspat articolul poti modifica:

    probabil te referi la „visuri (idealuri)”. visele sunt acele imagini pe care le vezi noaptea, cand dormi🙂

    Scuze pentru interventia offtopic.


    • Nu ma supar pe tine.
      Uite,tocmai de aceea articolul incepe in felul urmator :
      ”De cate ori trebuie sa visez acelasi vis ca el sa se implineasca?”
      Nu stiu daca intelegi ce am vrut sa spun.E bariera aia intre vis si realitate,intre dorinta si fantezie.
      Articolul in sine(nu stiu daca l-ai citit pana la capat) vorbeste despre cat de important e sa visam.
      Continui sa-ti explic(vezi mai sus):
      ”M-am hranit multa vreme cu vise.Nu tineau de foame,dar imi dadeau linistea de care aveam nevoie.In scurt timp au devenit un drog.” daca nici acum nu e clar ce am vrut sa spun,alt mod in care sa-ti explic nu am,sau cel putin nu gasesc la ora asta(este 02:50 dimineata)…
      Stiu ca la un moment dat am spus :
      ”Nu pentru visele altora.Pentru ele n-as putea sa mai lupt,am facut-o de-atatea ori…” aici vorbeam despre dorintele,mofturile celoralti si modul lor de a-mi impune sa fac ceea ce vor ei.
      Recunosc(chiar si in articolul cu pricina) ca nu sunt un luptator si tocmai de aceea ma refugiez in vise(nu visuri).
      Ori tu incurci niste vise(cum am mai spus-citeste inca o data-simple amagiri) cu un ideal.

  2. igaveuponlife Says:

    „Am cautat motive sa merite si n-am renuntat pana nu mi-am atins scopul sau pana nu am ajuns la concluzia ca nu mai merita.Nu pentru visele altora.Pentru ele n-as putea sa mai lupt,am facut-o de-atatea ori…”

    E vorba de visuri.
    Sa o simplificam un pic. Dormeai sau visai cu ochii deschisi?
    Daca nu dormeai, sunt visuri.


    • Bun.Nu te-am lamurit.Sunt greu de inteles si vad asta in cuvintele tale.

      O sa iti dau acum un exemplu din Eminescu(un alt visator.de acord cu mine? )
      El a scris Epigonii(caut-o pe net).Chiar in prima strofa,el zice in felul urmator:
      ”Când privesc zilele de-aur a scripturelor române,
      Mă cufund ca într-o mare de visări dulci şi senine”

      Observa cu atentie: spune ”Visari”,cuvant ce deriva de la visare,vise-nicidecum visuri !!!
      Ori nici Eminescu nu reiese ca dormea din versurile scrise…dar daca nu m-ai inteles pe mine,cum sa ma astept sa-l intelegi pe ”Luceafar”.

      A nu se intelege ca ma compar cu Eminescu,Doamne fereste.Dar chiar nu stiu cum sa-ti mai explic😀

  3. igaveuponlife Says:

    Mda, Eminescu scria si „Cobori IN JOS, Luceafar bland”…ok..am inteles ideea, o sa ma opresc aici. Totusi nu o lua pe auzite, cauta ceva de specialitate ca exista si o sa te convingi. Nu mai postez aici despre asta ca deja suna a trolling din partea mea si nu asta am vrut.

  4. Offshore Says:

    poti sa visezi de o mie de ori si sa nu se intample. visul asa ramane vis.


Lasă un răspuns

