Iubire.Valuri.Plaja.Noi


Mai stii cum din nisip ne construiam castele
Si cum visam ca intr-o zi vom locui in ele…
Iti mai aduci aminte,macar cateodata
Ca lumea era doar a noastra,doar a noastra toata?
Si mii de juraminte,cate ne-am mai spus
Dar au trecut ca gandul,din primul val s-au dus.
Si cuprindeam pamantul cu sufletul deschis
Minunea ta din zambet ma arunca-n abis.
Am stins focul iubirii cu lacrimi de durere
Ma inec in spuma marii,in tipat de tacere.

Mai stii cand te rugam sa mai ramai o vreme
Si ca sa te conving mereu, iti compuneam poeme
Cum te faceam sa mai ramai,chiar ore-n sir cu mine.
Eu voi ramane doar al tau,tu nu-mi vei apartine.
Mai stii ca toti spuneau atunci,uite ce fac nebunii
Si nu credeau ca tu si eu suntem stapanii lumii.
Renasc dintr-un sarut amar si ma prefac in alge
Ca orice val ce va veni,sa nu ma poata sparge.
Deci dincolo de apa marii,de tot ce-i rau sau bine
As vrea sa stii,ca-n orice zi,voi fi mereu cu tine.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “Iubire.Valuri.Plaja.Noi”


  1. Andrei, aceasta poezie m-a emotionat.
    Dezvaluie un suflet sensibil si frumos.
    Acum vad ca se poarta tiparul: toata lumea stie sa scrie in versuri…
    Tu ai acel „ceva”… care face diferenta.
    Si eu scriu poezii dar doar daca am timp, relaxare, nu stresul scolar zilnic.Si mie mi s-a spus ca am talent de poet, nu de versificator.
    Te incurajez sa continui…😀


  2. Superbă poezia ta, Andrei!🙂


  3. Va multumesc mult ca ma cititi si ma incurajati.
    Stresul scolar si timpul tot mai putin ma ”omoara” si pe mine,dar incerc sa rezist.Cred ca numai dorinta de a face si eu ceva creativ tine blogul asta ”in viata”.

  4. Gianina Says:

    Cat de frumoasa e asta! De fapt, ai niste poezii geniale.


  5. […] datoare nişte răspunsuri, la întrebările pe care vi le-am adresat  aici şi aici şi, care mi s-au întors, ca un […]


Lasă un răspuns

