Deci eu.


Nu-mi sta in fire sa aleg un titlu asa sec,dar n-am prea multa inspiratie si asta e tot ce-mi vine acum in minte.
Deci eu (si acum incep) nu pot sa inteleg de ce unii claxoneaza dupa fete.Mi-se pare un gest de taran abia venit la oras,care vede pentru prima oara o…fata.Si ce face el? Se afirma.Dupa parerea lui,fata va intoarce imediat capul si ii va face cu mana(ce-i va face cu mana?).
Am analizat(ca intotdeauna) situatia si am observat ca unora dintre fete chiar la place.-Vai,se uita la mine.Sunt frumoasa! Esti.Pitipoanca.Si cata mandrie pe tine (draga mea) sa fi agatata cand esti  pe la STOP !
Nu stii ce e in mintea aluia atunci.Dar de ce ai vrea sa stii.Wow,moama ce masina are,nu vrea sa te faca si pe tine o tura? O sa ajungi ca in bancul ala: Ce mai trebuie benzina,oricum nu iesiti din garaj🙂
Sincer,chiar le compatimesc pe cele care isi propun un singur tel in viata: ”sa dea de unu cu bani si sa-i pape averea(nu a lui-ca n-are,a lu taticu)”.
Deci eu,realizez ca traiesc intr-o lume in care se pune pret pe bani mai mult decat pe sentimente,dar sa-ti faci un scop din asta,deja imi repugna.
Deci eu,nu voi claxona niciodata dupa fete.Uite ca am zis!
Ar mai fi si fluieratul,asta pentru badaranii care inca merg pe jos(dar sunt cu nasul pe sus) dornici sa ”vaneze” si ei ceva.Nici aici nu prea ma incadrez.Daca vreau sa fluier,tot nu pot.Si nici daca as putea…Bai,ce m-a apucat!?
Deci eu,m-am gandit(ca tot omu,vorba aia) sa nu mai cumpar flori (e scumpe florile si se ofileste ele) si intr-un an-doi o sa strang ceva bani,imi iau un mertan si ma ”sucaresc” mai ceva ca Florin Fermecatoru(!!!).Pai,daca fetele asta vor acum,o sa incerc sa ma adaptez cerintelor…
Deci eu,vreau sa stiti ca am glumit in legatura cu ultima parte,dar situatia e la fel de trista.Daca am ajuns sa scriu despre asta,e pentru ca nu mai puteam sa tin in mine.Va multumesc celor ca ati citit pana la capat,indiferent daca impartim aceeasi parere ori nu.

*Acest text este un pamflet,va rog tratati-l ca atare.

Explore posts in the same categories: Pamflet

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 comentarii pe “Deci eu.”

  1. Malina Says:

    Da, gestul asta mi se pare si mie dezgustator si oribiiil!
    Inafara de tipele alea ciudate care sunt incantate de chestia asta, iti zic eu (din experienta proprie) ca toate ii injuram in gand pe oamenii aia de nimic!

  2. Ruxi Says:

    Nu suport sa fiu fluierata sau claxonata. Nu suport indivizii care fac semne obscene sau care atunci cand trec pe langa tine zic in soapta: „mama, ce buna e!”.

    Le-as sparge o vaza-n cap. Ma enerveaza cei care merg in grup si folosesc vorbe murdare. Ca adolescenta, femeie, doamna, etc, nici nu merita sa iti bati capul cu ei. Se vede ca sunt nebagati in seama si ar face orice sa impresioneze. Dar habar n-au ca asa dezgusta.


  3. Educatie, caracter, respect…
    Daca nu este, nimic nu e!😦
    Din pacate lista cu cei care gandesc ca si tine, sau ca mine tinde sa devina pe zi ce trece tot mai mica.
    Nu renunta la a duce flori unei fete, pentru ca altii nu duc!
    Ea va aprecia.🙂


  4. foarte bine abordat subiectul! vroiam si eu sa scriu candva(defapt,mi-ai dat o idee pentru povestioarele mele,check my blog soon.). oamenii aia nu gandesc,au mintea-n patratele sau ceva,nu stiu ce isi inchipuie ca vor rezolva.
    bravo pt articol! foarte fain.

  5. Read.my.mind Says:

    mda, de obicei cel care face asta se afla intr-un grup de ‘prieteni’ la fel de cocalari ca si el, indiferent de e in masina sau pe strada. Nici eu nu inteleg gestul asta, si chiar ma intrebam daca unele chiar „pun botu’ „. Cum naiba sa te increzi intr-un cocalarus manelarus aparut asa in fata ta deodata. E clar ca are intentii muuult mai ‘profunde’ :))
    Oricum, avem nevoie si de-astia ca sa avem de ce rade sau ca sa nu ne plictisim cand mai zicem cate o barfulite. Ideea e sa se mai reduca portia de asemenea badarani, ca sunt prea multi in tara noastra cel putin.

  6. loryloo Says:

    INTR-ADEVAR, e de foarte prost gust sa claxonezi/fluieri/strigi dupa o fata pe strada. Ok, ai claxonat-o, la ce ti-a folosit? Te simti mai barbat acum? Ca te-a vazut in masina aia smechera pentru care te-ai rugat acasa jum. de ora de taicatu sa ti-o dea? Sau imprumutata de la verisorul venit din Spania? Pe mine ma lasa rece toate tentativele astea stupide si nici macar nu ma obosesc sa intorc capul dupa indivizi de genul. Sa claxoneze pana maine, daca n-au ce face.
    Si tind sa cred ca nu sunt multe fete pe care sa le atinga prea mult gestul, alea pitipoance isi gasesc ele intretinatori repede prin alte locuri, nu tre’ sa stea la trecerea de pietoni. Nici macar trecerea nu-i de nasul lor, draga :))

  7. yuri Says:

    Este penibil, atât pentru cocalarii care claxonează, cât şi pentru pitzipoancele care se întorc mândre de ele să vadă ce maşină au indivizii de le-au „băgat în seamă”…


Lasă un răspuns

