Plimbare pe nori


Uneori,cand zbor pana la nori
Te pierd in nesfarsitul mintii mele.
M-ai tot hranit cu amagiri
Asa cum pacalesti un copilas cu acadele.

Am vrut sa zbor acolo sus
Doar pentru tine,sa iti desenez un soare
Dar norii m-au oprit in palma lor
Si cu tupeu,mi-au cerut taxa de intrare.

Nici nu mai stiu exact ce mi-au cerut
Daca ma crezi,nu stiu nici ce le-am dat.
Stiu doar ca ajungand acolo-n cer
Un soare pentru tine-am desenat.

Era si luna intr-un colt pierduta,
Cred ca dormea,veghease nopti intregi.
Mi-a spus: Saruta-ma de noapte buna
Si pana nu adorm sa nu mai pleci.

I-am zis ca ma astepti acasa
Si ca esti trista… si ti-e dor de soare.
A inceput sa planga,sa suspine
Sa-mi reproseze c-o tratez cu nepasare.

Ca nimeni nu-si doreste sa apara luna
Si toti iubesc doar rasaritul fad
Iar nopti intregi sta singura-ntre stele
Privindu-le adeseori cum cad…

M-am gandit cum as putea sa fac
Cumva,sa fie multumiti cu totii
Si hot cum sunt,am si bagat-o-n sac.
De-acum nu va mai lumina in timpul noptii…

Cand m-am intors inca dormeai.
Erai asa de dulce,nici n-ai observat
Ca m-am intors din nori doar pentru tine
Si nici ca luna zace langa pat.

Te-ai amuzat de-atatea ori
Ca niciodata nu pot face un desen mai bine,
Dar daca-ai sti,sau te-ai gandi o clipa
Ca soarele pe care-l vezi e desenat de mine…

Dar nu iti spun acum,si poate niciodata,
Iubesc mult chipul tau de ganditoare.
Vei mai dori sa se mai faca noapte-odata,
Dar ce pacat ! De azi e numai soare.

Explore posts in the same categories: Evadare

5 comentarii pe “Plimbare pe nori”

  1. Malina Says:

    Ai un premiu de la mineee :)!

  2. Myriam Says:

    Uuu…luna langa pat?Sweet:X
    Pot sa vad daca-i din cascaval:))
    Ah…imi plac poeziile tale,am mai mentionat asta?:)

  3. altcersenin Says:

    m-a impresionat; „Am vrut sa zbor acolo sus” – da, zborul-expresie a sentimentului suprem…am si eu ceva despre zbor, dar e un zbor intrerupt…

  4. dandelion Says:

    Imi place blogul tau🙂


Lasă un răspuns

