Reflectii


Parca si limba ceasului se stramba la mine.
Copacii imi fac semne obscene cand trec pe langa ei.
Cerul ma priveste sobru prin lentile.Aerul ma imbata.
N-am cerut nimic si am primit totul.Ce se intampla cu mine? Sunt in pauza de lucru.Sunt in pauza de orice.Aud tot felul de indicatii cum sa fiu.La naiba,nu va mai ascult.Mi-am luat la revedere de la ziua de IERI si acum simt un gol in suflet,imi lipseste…Inca nu m-am obisnuit cu AZI.Poate MAINE va fi pe placul meu.Biscuitii nu mai au niciun gust.M-am indopat cu cereale dimineata.Nu mai pot.Hartii prin toata camera.Am vrut sa scriu ceva aseara,niste versuri,orice.Simteam nevoia aia…Pesemne ca nu mi-a iesit.Cred ca am adormit inainte sa termin prima strofa.Nu mai era cafea in ceasca.Nici ceasca nu mai era la locul ei.Am cautat-o prin toata casa.2 mesaje.3 apeluri nepreluate.Nu-s acasa.V-am spus ca nu-s nicaieri.Apar si dispar cand am eu chef si nu tin cont de urmari.Nu cred in consecinte.Cred in iertare.Nu uit nimic.Nici cat era ceasul cand m-am trezit…nici cand m-am regasit ultima oara pe mine insumi,cel care-am fost.

Oare? chiar m-am trezit…atunci cum de spun toate prostiile astea? sunt ganduri.pai si daca sunt ganduri cine le scrie? Cuvinte.Iluzii risipite.Nu pot sa-mi dau seama ce se petrece aici.Aud un glas care ma striga.O voce puternica.Ce vrea de la mine? N-am.Nu pot.Mai tarziu.Incerc sa-mi pregatesc raspunsurile dinainte.Am ajutat.Am regretat ca am ajutat.Pentru asta sunt prietenii,sa-i ajuti mereu? eu nu cer niciodata ajutor oamenilor.Ma ajut singur.Ei…Ei complica tare mult lucrurile.
Ipotetic vorbind,cineva imi juca o festa.De ce eu? de ce acum?  si de unde atatea ganduri.Nu mai cred nimic pana nu vad cu ochii mei.Daca balanta inclina spre adevar eu mai cantaresc o data.Mie imi ies mereu alte rezultate.Ce,calculele mele nu-s bune? bune da.Corecte nu.Dictati-mi voi viata.Ordonati-mi zilele descrescator.Vreau sa-mi cunosc sfarsitul inainte sa incep sa-mi transpun ideile intr-o lume confuza.Sa fiu un fel de Benjamin Button.Dar sa am propria poveste.
Si pana mai IERI vorbeam cu norii.Acum nici ei nu ma mai inteleg.M-au alungat ca pe un talhar.Cum sa ma alunge asa? Eu nu-mi gaseam locul acolo sus…dar pe pamant.Nici atat.Si nici vorba.Voi insista sa-mi redea locul meu,acolo pe  norisorul din dreapta,aproape de rasarit.
Asta fac azi.Ma razbun pe vise.S-au transformat unul cate unul ,devenind fiecare cate un cosmar.Ma chinuie.Ma bantuie.Ratacesc in neputina mea de a gasi scaparea.M-am agatat de fiecare frangie intinsa de niciunde.Am rau de inaltime.Stiai? Tu cel care mi-ai dat o funie pe care sa ma urc.Mi-am pierdut echilibrul si am cazut de mii de ori in gol! N-am putut aprecia niciodata cat era pana jos.Cert e ca mereu cand am cazut,simteam ca sunt mai jos decat inainte.Toti erau sus.Si ma priveau cu ochi reci.Cum de s-au schimbat atatea si mai ales cand?

Hainele erau langa pat.M-am imbracat in graba si-am plecat.Ce nebunie !

Explore posts in the same categories: Ganduri

Etichete: , , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 comentarii pe “Reflectii”


  1. Cafeaua sa fie de vina?😉
    Hmm, pentru ca daca o bei tarziu s-ar putea ca limbile ceasului sa se strambe la tine si copacii aceia obraznici…

    Lasa visele!
    Nu te razbuna pe ele!
    Nu sunt toate un cosmar, vin si cele in care vorbesti cu norii si ei te inteleg, in care echilibrul este netulburat de caderi de mii de ori in gol.🙂

  2. roxy Says:

    mda..ce nebunie:)

  3. Malina Says:

    Fara nicio legatura cu articolul asta, am o intrebare: ala din avatar care se stramba esti tu?:))

  4. Mihay Says:

    facem un schimb de link?😀

  5. Malina Says:

    Ahaaa, e ok😀


Lasă un răspuns

