Moment de sinceritate (Leapsa)


Pe mai toate blogurile a inceput sa se joace leapsa.Dupa cate ati vazut,nu prea scriu despre mine,dar sunt momente cand mai trebuie sa facem si o exceptie,daca tot ni se cere.Nu o mai lungesc(am treaba,nu de alta) si incep sa raspund cu cea mai mare sinceritate(am mai vorbit despre asta) la cateva intrebari primite de la Malina:

1. Ai o poreclă?

Cei mai multi imi spun Andrei.Ar mai fi Johnny sau HappyDay.

2. Unde locuieşti?

Giurgiu.Romania

3. Ce înălţime ai?

Cam 1.70 pe-acolo.

4. Ai zi onomastică?

Daca am? In fiecare zi e ziua mea.

5. Ce ocupaţie ai?

Licean.Si asta imi ocupa tot timpul.

6. Ai fraţi sau surori?

Am parinti.Si bunici.

7. Limba maternă?

Mult e dulce si frumoasa…limba ce-o vorbim.
Alta limba,ca romana,nu cred ca gasim.

8. Limbi vorbite?

Engleza-Doar binisor.
Stiu.Sunt incult.

9. Colecţii?

Am o colectie de casete si CD-uri…

10. Număr la pantofi?

42.

11. Şcoli absolvite?

Tocmai termin cls aX-a.N-am prea multe realizari.Nu ma laud cu nimic.

12. Materia preferată?

Romana.Religie.Istorie-doar astea 3.

13. Ce hobby-uri ai?

Muzica.Dans.Lectura.Poezie.Film.-In prim plan

14. Bani de buzunar?

N-ai vrea sa stii pe ce se duc…

15. Dorinţa?

Sa ajung un om important.

16. Vise?

Vise da.Vise Vs. Realitate.

17. Număr norocos?

N-am un numar norocos.Imi place insa 8.Nu stiu de ce.

18. Ai vrea să revezi:

Pe cativa care nu mai sunt printre noi.E prea tarziu…

19. Ai animale de casă?

Un catel si o pisica.Momentan

20. Sentimentul cel mai preţuit?

Corectitudinea.

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa ta?

Cand am spus prima oara ”Te iubesc”.Cred ca aia a fost.

……………………………………………………………………
Leapsa se opreste,din motive inexplicabile la mine.

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 comentarii pe “Moment de sinceritate (Leapsa)”

  1. Ruxi Says:

    Sper sa ajungi acolo unde iti doresti.

  2. Malina Says:

    Interesante raspunsuri, ma bucur ca ai luat leapsa :)!

  3. loryloo Says:

    N-am vazut de multa vreme la materiile preferate ale cuiva religie🙂 Ma bucura sa gasesc la tine.


Lasă un răspuns

