Zece-Partea I


Pe sistemul Zece...intamplari ciudate si o minune,adaug o noua categorie.Ea se numeste zece si va trata subiecte diverse.N-am inca o idee prea clara a ceea ce vreau sa fac,insa imi doresc sa mai aduc putina culoare blogului(imi pare foarte saracacios).Nu mai ma obosesc sa scriu zece motive pentru care sa reveniti aici ,imi doresc sa le gasiti singuri.

Va dau in schimb 10 medicamente pentru suflet.Nu aveti nevoie de reteta !

1.Kelly Family – I Can\’t Help Myself

2.Celine Dion-Pour que tu m\’aimes encore

3.Warren Zevon – Keep Me In Your Heart

4.Delta Goodrem – Lost Without you

5.Danity Kane Stay with me

6.Richard Marx – Right Here Waiting

7.Michael Jackson – You Rock My World

8.Robbie Williams – Feel

9.Marco Antonio Solis – Si no te hubieras ido

10.Dj Aligator-Close to you

*Bonus

-Giannis Ploutarxos-Anasa Mou

-Blue ft. Elton John – Sorry Seems To Be The Hardest Word

Va urma…

Explore posts in the same categories: Zece.

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 comentarii pe “Zece-Partea I”

  1. Luigia Says:

    cred ca esti printre putinii care asculta Delta Goodrem. Nu-i prea cunoscuta pe meleagurile noastre din cate stiu eu:D mai are cateva melodii dragute:> Totusi tind ca din toate cele 10 (+2) sa prefer Robbie Williams-Feel

  2. Malina Says:

    Robbie Williams, geniala melodia!
    Ai o leapsa de la mine!


  3. Pe Delta Goodrem am auzit-o prima oara cantand cu Brian McFadden,Almost here si mi-a placut.
    Iar de Robbie ce sa zic,ma gandeam sa pun 2 melodii cu el,pentru ca imi place mult cum canta(Supreme,Angels ori Summertime-meritau si ele sa apara). Am vrut sa fie cat mai diferite cantecele totusi.E greu sa alegi din atatea doar zece…mult prea greu.

    Si Malina,revin cat de repede pot cu leapsa de la tine.

  4. loryloo Says:

    Sa fac si aici, ca si la cele romanesti: din cele spuse de tine, imi plac 1,2,4,5,6,7,8,9,10 + bonusul cu Blue😀 Am ratat doar doua melodii, nu de alta,dar nu le cunosc.

    La fel, am auzit-o pe Delta mai intai in „Almost here” (melodie care mi-a fost foarte draga multa vreme), apoi am mai cautat-o pe youtube, canta bine live, are o voce tare placuta.


Lasă un răspuns

