Atat imi lasi…


Dureri si fericiri,lacrimi si amintiri
P-astea chiar nu le poti lua.
Dar poti sa pleci acum,sa lasi in urma scrum
Dar gandul meu cel bun…
Pe el chiar nu mi-l poti lua.

Caldura mainii tale,mirosul de petale
Astea chiar nu le poti lua.
Dar inca e devreme sa te grabesti spre casa
Eu nu pot sa te mint,s-arat ca nu imi pasa
Dar iubirea ramasa…
P-asta chiar nu o poti lua.

Dorinte sau idei,copaci si flori de tei
P-astea chiar ca nu le poti lua.
Ma joc prin parul tau,ma ucizi din priviri
Adorm la tine-n brate cu micile-amagiri
Dar inca…inca nu mi-le poti lua.

Cuvinte simple,noduri ce mi-se pun in gat
Inchipuiri ce-ntruchipeaza un sarut
Astea chiar ca nu mi-le poti lua.
Fereste-te de mine,ranesc mult din iubire
Dar inca nu am inceput…inca mai poti pleca.

Salveaza-te si fugi,nu incepe sa plangi
Iar noptile prea lungi
P-astea…sunt sigur ca le vei lasa.
In zorii zilei,maine, vei fi plecata poate
Nu mai privi in urma,sunt numai eu in spate.

Nu-s zile fara soare,ori nopti fara candoare
Vise fara culoare…dar oare stii cat doare;
Chiar si pe astea crezi ca le vei lua?
Daca acum drumul cel bun e la un pol opus
Sau daca te gandesti ca tot ce-a fost,azi e distrus
Mai lasa-mi dimineata calda si ultimul apus.

Doar un sarut imi lasi,numai atat.
Si e firesc…nici nu ceream mai mult.
Stiam ca unul tot ai mai pastrat si pentru mine.
A disparut scanteia aia dintre noi
A disparut. Si nu cred ca mai vine.

Dupa un an sau poate doi,nu vom mai fi aceeasi noi
Tu fara mine n-ai nimic,eu fara tine nu mai zic.
Imi lasi te rog un numar sa te sun
Sa-mi iau in fiecare seara cate-un ramas bun?
Si am s-acopar fumul de tigara…

Auzi,crezi c-ai putea sa mai ramai inca o vara?

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 comentarii pe “Atat imi lasi…”


  1. „Caldura mainii tale, mirosul de petale
    Astea chiar nu le poti lua.” – mi-au plăcut foarte mult. Şi mi-a plăcut, de asemenea, goana ta printre sentimente, senzaţii şi percepţii, jocul tău de du-te-vino! Biet îndrăgostit!🙂

    Cu prietenie,
    Adela

  2. cris9210 Says:

    Suberba poezia! M-am regasit printre randuri as putea spune, sunt si eu un biet indragostit. Atatea sentimente, asa o putere de neimaginat mai rar!
    Felicitari !🙂

  3. Mama Dreacu Says:

    Mi-a placut mult ideea ta, ” imi lasi te rog un numar sa te sun/ sa-mi iau in fiecare seara ramas bun”.De fapt intreaga poezie este superba. Felicitari!


  4. Iti multumesc mult cris.Sper sa ma citesti in continuare…

  5. fireflight Says:

    …macar mai este speranta…


  6. Sunt momente in viata mea cand tot ce imi ramane e speranta.Nu am siguranta,doar dorinta de a trece peste si de a reusi.

  7. Tequila Says:

    Frumos. M-ai impresionat…


  8. ViatadeStrada.Ro este un joc online text-based.
    Vrei o experienta dura intr-un joc online cu mafie?
    Crezi ca ai fi un gangster de succes? Afla jucand alaturi de noi!

    Aici poti juca alaturi de sute de romani luptandu-te pentru suprematie si pentru respect.
    Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte.

    Intra si TU in viata de strada online !
    4 mai, 2010

    Tocmai s-a adaugat o noua interfata jocului, speram sa va placa!


Lasă un răspuns

