Prizonierii timpului


Timpul a fost inventat din plictiseala,numai pentru oameni;e inamicul nostru numarul 1.Suntem stresati de timp dar niciodata nu putem ataca timpul.
Suntem prizonierii timpului.El ne rapeste frumusetea si ne imbatraneste.Ne chinuie si se bucura de nefericirea noastra.Graba strica treaba,de asta luam atatea decizii in graba,de aceea gresim asa de mult.Timpul ne preseaza.Uneori,in visele mele,ma lupt cu timpul,iar adesea reusesc sa-l opresc.Alarma telefonului suna si spulbera totul.Parca aud o voce in cap,spunandu-mi: Ha.credeai ca ma poti opri.Azi vei avea o zi nemaipomenit de scurta.Tu ma opresti in vis.Eu te dobor in realitate.In ziua aia am intarziat la liceu…iar acasa am ajuns destul de tarziu.
Seara am vrut sa-l eliberez si din nou s-a revoltat.Mi-a spus ca voi avea o zi lunga si plictisitoare.Urma sa stau 7 ore la liceu si sa indur legile campului magnetic si aranjamente factoriale…Ma simteam obosit,desi nu facusem mare lucru.Timpul se juca pur si simplu cu nervii mei.Am constatat ca-i place.Nerabdarea si suferinta il schimba pe om mai repede decat o fac anii.Neputinta noastra de a opri toate astea arata inca o data(daca mai era nevoie) cat de slabi suntem.
Timpul ne ucide.Uneori e rabdator cu noi.Ne da o viata lunga si plictisitoare.Pana ne dorim sa parasim lumea.Ne pierdem si dorinta de a mai trai.Alteori,e napasator si ne matura,precum praful,si nu mai ramane nici urma de noi…Raman amintiri.Astea raman intotdeauna si nici timpul nu le poate lua.Cred ca e singura lui frustrare.Nu ne poate lua chiar tot !
Se scurg zilele,una cate una,trec anii si nu ne mai regasim,nici pe noi,nici pe cei dragi,prieteni,iubiri de altadata…nimic din ce a fost,n-a mai ramas.Doar amintiri…

Se va opri vreodata? Opreste cineva timpul,va rog !?

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “Prizonierii timpului”

  1. roxs Says:

    Am venit.
    Ieri am dormit.La orice ora aveam un soooomn.
    Si astazi am,dar nu ca ieri,ma simteam asa obosita.
    Tu ce mai faci?:*


  2. […] Lisandru, Cristian Lisandru, Bogdan Barbieru, Orry precum si la Andreihappyday, Loryloo, Smiley_tgv, Un nou sens si […]

  3. Myriam Says:

    Pai,e nevoie de pestisorul cu trei dorinte.Avem pe pestisorul cu trei dorinte,avem o dorinta…misiune indeplinita.Cateodata ma gandesc ca exista niste momente din viata pentru care as vrea sa opresc timpul si sa-l dau inapoi.Cateodata sunt fericita cu prezentul,ca acum.

  4. Luigia Says:

    E perfect cum m-ai trecut la Blogroll; nu-mi place sa fiu trecuta altfel..se mai admite doar porecla sa zicem, dar asta e alt capitol:D
    De ce zgandari tu, Andrei, timpul? Lasa-l sa treaca. Nu noi pierdem timpul:D El ne pierde pe noi:>

  5. Luigia Says:

    Calm Andrei, calm!:))

  6. Gabriela Elena Says:

    Pingul pe care ti l-am trimis cu „Dati-mi voie sa ma prezint” este un joc frumos gen leapsa pe care poti sa-l faci. Mie mi-a placut!


Lasă un răspuns

