Miezul Problemei


Am adunat in mine atatea teorii
Si-am demonstrat atatea teoreme
Chiar de-am uitat sa mai conjug verbu-„a iubi”
Stiu sa rezolv inecuatii si sisteme.

Vad cate-un numar in orice trecator
O fractie e propria mea viata
Cu rest,cu deimpartit,impartitor
Iar la sfarsit umilitor,imi cere si-o distanta.

Triunghiuri,cercuri sau trapeze
N-o sa conteze,caci la construiesc indata
Pun tot ce-am calculat in paranteze
Si imediat problema-i rezolvata !

Algebra asta m-a dat peste cap
Numai de logaritmi si functii se discuta
Si daca intr-o zi,ca prin minune scap,
Promit,te fac propria mea necunoscuta.

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 comentarii pe “Miezul Problemei”

  1. Myriam Says:

    Imi plac ecuatiile cu sentiment:X:X:))

  2. Luigia Says:

    Ah, tare poezia…desi ma trimite cu gandul la ora de mate. In plus, nu numai ca avem aceeasi tema ci si acelasi subcapitol sau ma rog..header, cum o fi cu „Eu” (numai ca la tine e cu punct:)) ). Si chiar daca nu te iei dupa zodii, asa ca sa semene mai tare, sa stii ca si eu sunt tot un peste.

  3. Malina Says:

    Omg, ce frumoasa poezie!
    Cred ca am rosit citind-o!


  4. Am intrat si eu in „miezul problemei” si aici gasesc matematica in versuri.😀
    Cred ca te-ai hotarat sa o faci mai agreabila.
    Ai mai cosmetizat-o putin pentru a place!
    Versurile tale au facut-o sa aiba o fata mai zambitoare!🙂

  5. Luigia Says:

    un schimb de link adica…ce sa facem cu linkurile?:)) Te pun la Blogroll:D


Lasă un răspuns

