Rai-On-ul cu sentimente


De curand s-a deschis un magazin la mine in cartier.E un fel de supermarket,mi-a spus cineva.Patronul s-a asigurat ca fiecare client va pleca multumit acasa; pe oricine vedeam avea zambetul pe buze,iesind de acolo.
Am avut o saptamana incarcata si nu mi-am facut timp sa cumpar nimic de acolo,dar in weekend n-am mai rezistat si,ca un curios ce sunt,am deschis usa magazinului si am inceput sa ma uit printre produse.Nimic special,pana la ultimul raion.Era un banner mare,pe care scria cu litere ingrosate-SENTIMENTE DE VANZARE.Am vazut un hol imens si multi oameni care se inghesuiau…Era fericirea acolo.Si nu era scumpa deloc.Era aproape moca.Dar mi-am dat seama imediat cata prostie..Toti se ingramadesc acolo pentru fericire si ce fac? oare nu sunt ei egoisti cand ii lovesc pe ceilalti,sperand sa apuce o bucata mai mare de fericire? E nedrept.ar trebui sa fie fericire pentru toti.si probabil e.dar asa suntem noi,calici,mereu vrem mai mult decat ceilalti,fara sa ne gandim daca intr-adevar meritam mai mult decat ceilalti.Indiferenta fata de ei m-a cuprins.Ignoranta batea la usa.Era si iubirea pe-acolo,am si vrut sa iau,dar mai era doar un pachetel cu iubire.Mi-am zis ca inca e cineva care ma iubeste si n-am de ce sa ma tem ca o sa-si termine iubirea pentru mine.Am lasat-o acolo,gandindu-ma ca o va lua cineva care are mare nevoie de ea.care nu a cunoscut-o pana acum si care o va pretui.Va intrebati,poate,daca erau si sentimente precum nevoia,durerea sau dispretul.Da,doar ca le primeai odata cu celelalte.Cumparai un pahar de curaj,primeai si dezamagirea.Vroiai sa cunosti placerea,iti dadeau si respingerea.Astfel,aveai curaj sa faci unele lucruri,dar toate aveau un revers.Am stat in dubiu daca sa cumpar puterea.Toti ne dorim sa avem mai multa putere si toti avem momentele noastre de slabiciune.Odata cu puterea primeai si rautatea…Ori la ce bun sa am multa putere si sa le fac altora rau? la ce bun…
O fata draguta se apropie de mine,ma impinge si se apleaca dupa o punga cu saruturi.Iti lipsesc,am intrebat-o.-sunt pentru sora mea.voi pleca din tara si vreau sa-i las asta.Dar pentru tine,nu ai cumparat nimic? Eu nu cumpar sentimente pentru mine.Nu obijnuiesc sa cumpar deloc.dar sora mea e tot ce am mai scump pe lume.pentru ea…cumpar si asta,daca am posibilitatea.Dar de ce pleci,am insistat eu…-Voi trai mai bine acolo.Am de toate.si a plecat imediat,dandu-mi de inteles ca nu are chef de discutii.Iar sentimentele sunt o tema de discutii fragila,mai ales cu o femeie.nu-i spune unei fete ca o iubesti inainte sa-i arati.nu o minti,chiar daca tu poate crezi ca ai motivele tale..Sa fie oare sora aia cel mai scump lucru.ma indoiesc.a spus ca pleaca pentru o viata mai buna.O viata mai buna nu va fi niciodata departe de cei dragi,indiferent cate probleme sunt sau cat de greu o duci cu banii.Prefer sa-mi lipseasca luxul,doar sa-i am pe ai mei cu mine.Dar viata nu-i un raion din care sa ne alegem fiecare ce vrem,sau sa luam doar ce mai ramane.Traim consecinta propriilor fapte.Traim. si viata insasi,in esenta ei,e o sansa.Viata inseamna libertate,speranta,puterea de a decide ce e mai bun pentru noi.Iata cum oamenii se ingramadesc acolo pentru fericire,in timp ce intelepciunea sau prietenia abia daca le-a observat cineva.N-ai sa-ti gasesti vreodata linistea in nefericirea altuia.Cu atat mai putin sa-ti gasesti propria ta fericire.Fericirea se obtine prin alte cai.Nu asa…Am luat putina compasiune pentru ei si nu numai,gandindu-ma ca daca voi ajunge intr-o zi ca ei,cineva sa se indure de mine.
Convingerea era pe un raft,foarte jos,toti fiind convinsi ca nu va interesa pe nimeni.Despre ambitie,ce sa zic,nu mi-a lipsit.Am luptat insa doar pentru ceea ce mi-am dorit cu adevarat,nu pentru ce au vrut altii.Pot sa spun ca lupt pentru pace, daca prin definitie pacea nu e o lupta? Uite ca pot.chiar asta fac…dar nu folosesc termenul de lupta.e prea barbar.In afara de asta,nimic nu se schimba.
Iubirea,ura,fericirea…toate vin din suflet,iar sufletele nu-s de vanzare.Astia ne mint pe fata si noi credem.Ne arata un pai si vedem ditamai stalpul.Ne certam si ne dispretuim,invidiem si barfim,inselam si nu tinem cont de ce vor si altii.Suntem numai pentru noi…

Raionul cu sentimente.Marfa proaspata-Poftiti,serviti-va !
Deschis non-stop.Nu primim marfa inapoi.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

5 comentarii pe “Rai-On-ul cu sentimente”

  1. Alexandraaa Says:

    Foarte interesant ce scri:xImi place la nebunie acest blog;) bafra in continuare!Take care!:*

  2. Orry Says:

    macar oferiti ceva garantie!?😀


  3. @Alexandraaa: Ms. :*

    @Orry: Nu stiu daca ai citit tot textul,dar nu eu sunt cel care vinde sentimente.Sunt doar un ratacit care nu intelege de ce oamenii fac asta…

  4. Andreea Says:

    Frumos, mi-am inceput ziua cu dreptul datorita tie!

    Zi frumoasa sa ai!

  5. alunelul Says:

    citesc foarte des acest blog….si raman mereu frapata…multumesc…atatea sentimente frumoase in cuvintele tale


Lasă un răspuns

