Mai stim sa fim copii !?


Le-am reprosat multora ca s-au maturizat.Mama.Tata.Bunicii.Prietenii.Multora.Sunt constient ca au trecut anii,dar..chiar nu puteti sa mai pastrati niciun strop de inocenta in voi? sunteti de piatra ? cum de v-ati schimbat atat de tare.caci daca inchid ochii simt ca traiesc in prezent fiecare amintire.E vina mea,poate.Si mai ma doare un lucru.Atunci cand intreb pe cineva: hei,iti mai aduci aminte cand am fost noi…sta si ma priveste de parca asa ceva nu s-ar fi intamplat NEVER.Sunt lucruri marunte,chestii simple.Nimeni nu mai da importanta? Traim clipa,ceea ce nu spun ca e rau,dar uitam totul a doua zi.

Si cand ma gandesc..odata credeam ca trecutul e tot ce avem mai de pret.il avem.prezentul e tot mai instabil.iar viitorul incert.Dar m-am inselat.Voi nu aveti trecut.Prezentul e singura voastra arma.
Chiar va mandriti cu asta?
Oricum.e alegerea voastra.Eu…eu imi doresc sa mai raman copil macar o vreme.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

4 comentarii pe “Mai stim sa fim copii !?”

  1. Gianina Says:

    Imi place ce-ai scris. Nu ma asteptam😀

  2. Malina Says:

    Bun venit in lumea mea :)!
    Sunt in totalitate de acord cu tine!

  3. roxs Says:

    Shhh!Am trecut pe-aici!Nu m-ai vazut!


  4. Nu, din păcate, mulţi dintre noi nu mai ştiu să fie copii. Ba, mai mult, se poartă de parcă nici nu au fost vreodată copii. Ceea ce este trist. Poate pentru că viaţa i-a îmbătrânit prematur, i-a făcut să uite cum se râde, cum se sare un şotron, cum se loveşte o minge sau, pur şi simplu, cum se priveşte un desen animat cu Tom şi Jerry, de ex. Poate nici nu este vina lor. Poate n-au ştiut să fie copii, nici când aveau vârsta propice. N-ar trebui acuzaţi. Ar trebui compătimiţi.

    „Să fim copii/ pentru încă o zi/pe cai de lemn/iar să ne rotim!”

    Îţi dedic asta, sper să-ţi placă, să nu o consideri desuetă:

    Cu prietenie,
    Adela O.


Lasă un răspuns

