Ezitari.


Am vrut sa fiu un inger.Am primit o sansa ca om.
Ajuns pe pamant am vrut sa schimb ceva,considerand ca vor face la fel cu totii.Lumea e rea.Auzisem asta,dar nu credeam.Totul pana intr-o zi,cand tot ce construisem s-a daramat si pamantul ardea sub picioarele mele.Simteam iadul dezlantuit,simteam furtuni de nisip pe crestet.O neputinta imi strabatea fiecare oscior.Era greu de explicat ce se intampla cu mine.Am inteles abia mai tarziu.Ma maturizam…Am cunoscut ura inaintea iubirii,violenta inaintea pasiunii si asta numai de la ei.Mi-au inchis gura de multe ori zicand ca e gresit ce gandesc.Asta m-a ambitionat sa merg mai departe si chiar ajunsesem sa-mi fac un scop din asta.Ce spuneau ei,eu combateam in suflet si intorceam fiecare idee pe toate partile.
Durerea am cunoscut-o prima data cand mi-au ranit orgoliul.Atunci am vrut sa ma supun si sa devin un sclav permanent al societatii.Dar au aparut tot mai multe reguli si am rabufnit: Am o viata,n-am putut fi inger,dar imi luati acum si sansa asta?
Am ezitat sa ma cred in ceva, un timp.Nici in mine nu mai gaseam curajul de altadata.
Intr-o dupa-amiaza am zarit curcubeul si m-am regasit in frumusetea lui.Nu mai eram slab,puteam atinge cerul,nu eram un inger dar simteam ca zbor…
Am avut vise care s-au transformat in obsesii,am ezitat sa mai visez si ma temeam de vise.Am inteles ca unele se pot implini daca iti doresti.Asta incerc sa fac si azi.Sa transform visele in realitate.

Ezit sa spun mai multe.Nu vreau sa fiu deconspirat…

Bye.

Explore posts in the same categories: Evadare

2 comentarii pe “Ezitari.”

  1. roxs Says:

    2 posturi intr-o zi.:”>

  2. roxs Says:

    Postari mai bine.:-?


Lasă un răspuns

