Si tu alegi sa te minti?


E imposibil sa cunosti pe cineva in totalite.Spun asta pentru ca oamenii sunt schimbatori.Azi iubesc,maine sunt indiferenti,astazi te plac iar maine nici nu te cunosc.Adevaratii prieteni nu se vad dupa o zi pe alta,ci in ani,sau chiar dupa o viata.Sa poti spune ca te-au ajutat dezinteresat si ti-au ramas aproape e cel mai important lucru.Nu m-am mintit niciodata ca am multi prieteni.Uneori am vazut cum oameni care nici nu banuiam,m-au ajutat si au tinut cu mine,in timp ce amicii se dadeau deoparte.Asa i-am separat si eu cu timpul si au ramas tot mai putini pe lista Best Friends.Sigur,nu am o lista propriu-zisa,am doar masura realitatii de care tin cu dintii si de la care nu ma abat aproape niciodata.Nu judec dupa aparente,desi sunt judecat,judec dupa fapte si cer acelasi lucru.Nu-i spune oricui ”prieten” cum nu-i spune oricui ” Te iubesc”.Poate acum nu-ti dai seama si poate te-au legat si pe tine la ochi,dar cand iti vei da seama de valuarea acestor cuvinte va fi prea tarziu.Dau trezirea la realitate.Dar daca voua va place sa va mintiti,sa traiti tot timpul cu ideea ca totul e ca voi,eu va las.
Si nu-mi pasa ca voi ajunge sa am doar 2 sau 3 prieteni,macar voi sti ca ii pot numi asa,ca ma pot baza pe ei.Dezamagirea unui prieten a fost intotdeauna ca o lovitura pentru mine,si mi-am zis: cat mai putini prieteni,cat mai putine lovituri.Si e si o parte buna.Am descoperit-o stand impreuna cu ei.Avand mai putini prieteni reusesti sa le dedici cat mai mult timp.Sunt doar 24 de ore,depinde cum si cu cine alegi sa le imparti.Eu am ales…

Explore posts in the same categories: Realitate.

Etichete: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment pe “Si tu alegi sa te minti?”

  1. roxs Says:

    Ai observat ca in josul paginii,la tema ta este „:)” dar invers?:X


Lasă un răspuns

