Doar daca…


Daca eram pictor,tu erai Mona Lisa mea.
Daca eram artist,tu ai fi ajuns cel mai fredonat cantec.
Daca eram bancher,chipul tau ar fi aparut pe bancnota de 1000 $
Daca eram poet,tu erai muza mea.

Daca eram filosof,tu erai principiul existentei mele efemere.
Daca eram actor,tu erai scenariul pe care il joc.
Daca eram preot,as fi crezut in tine.
Daca eram un dictator,tu m-ai fi condus din umbra.

Daca eram un avocat,tu erai propria mea lege.
Daca eram sofer,as fi condus prin toata lumea doar sa te gasesc.
Daca eram un fir de iarba,tu erai roua diminetii.
Daca eram un sclav,tu mi-ai fi fost stapana.

Daca eram un cersetor,ti-as fi cerut iubire.
Daca eram o rugaciune,tu erai crezul meu.
Daca eram un om de rand,tu…n-ai fi vrut sa ma cunosti vreodata.
Daca eram Dumnezeu,as fi oprit timpul si o eternitate ai fi fost a mea.

Explore posts in the same categories: Evadare

Etichete: , , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

8 comentarii pe “Doar daca…”

  1. Stiri vedete Says:

    Scuze , am avut ceva probleme cu hostul, blog-ul ,etc…multe …
    V-am trecut acuma .
    Imi cer scuze inca o data(am lasat un post cateva saptamani legat de aceasta problema , fiindca nu mai stiam pe cine aveam in blogroll..si pe zelist nu am putut vedea fiindca nu afiseaza prea corect…)

  2. Malina Says:

    Ce frumos🙂.
    Tu ai scris-o?

  3. Myriam Says:

    E genul de text pe care daca mi l-ar recita cineva m-ar topi asa…instantaneu.Presupun ca oricarei fete ii place sa se simta superioara,deasupra celorlalte fete,steaua care straluceste mai tare si mai tare in Universul unui baiat.E frumos.

  4. andaaa Says:

    Superb..dar totusi, am o intrebare..si daca esti tu, asa cum esti, ea ce e ?🙂


  5. […] -andreihappyday.wordpress.com cu articolul Doar dacă… […]


  6. […] -andreihappyday.wordpress.com cu articolul Doar dacă… […]


Lasă un răspuns

