Start Happy Blog.


Pentru ca e primul meu blog (si pentru ca nu am de gand sa-mi mai fac vreodata altul) o sa incep cu o prezentare.Mai mult a blogului decat a mea.desi sunt sigur ca acest blog ma va reprezenta 100% fiindca nu poti crea ceva frumos  fara sa pui suflet si mai ales fara sa te implici.Voi demonstra cat de diferit poate fi un om,prin cate stari poate trece si cat de bine inteleg ceilalti modul lui de gandire.Desi privim aceeasi  realitate,fiecare o vede altfel.Desi toti avem o singura viata,nu toti o traim cu aceeasi intensitate.Ma pasioneaza modul de gandire al oamenilor.Se spune ca ar fi bine sa invatam din propriile greseli.Dar de ce sa nu invatam si din greselile celorlalti.Nimic nu-i intamplator …nici macar faptul ca esti la mine pe blog,poate.Poate ai sa mai revii,cine stie.

Ziceam de blog.Gasiti aici ganduri-puse in randuri,sper eu cat mai bine;de la chestii complicate pana la cele mai simple.aveti idee cat de importante pot fi si lucrurile mici? Nu v-ati pus niciodata intrebarea asta? Oamenii nu acorda prea multa importanta treburilor marunte.Mare greseala !!! si tot aici veti gasi mereu o parte din mine.Nu suntem numai ce bem.Suntem si ceea ce gandim,ceea ce scriem.Si chiar mai mult decat atat.

Deja am scris o gramada si nu aveam intentia asta.Stiu,n-am spus foarte multe despre blog,dar poate ca o idee tot s-a format.Voi scrie cat de des posibil si numai cand voi avea ceva de spus.

Bye.

Explore posts in the same categories: Realitate.

3 comentarii pe “Start Happy Blog.”

  1. roxs Says:

    Andrei pe blog.>:D<:*

  2. Myriam Says:

    Cred ca deja incepe sa-mi placa conceptul:))

  3. Grapefruits Says:

    bine ai venit in blogosfera.
    sunt de acord cu acel schimb de link daca promiti sa te tii de treaba


Lasă un răspuns

